Bütçe
1.500 TL
Ergonomik olup donanım olarak iyi olan mouse yok bu bütçe için maalesef.

Var.


Son anda ikna etmeyi başardık; tamam, beyaz olmasına gerek yok.

XD5 alsın geçsin.
 
Ergonomik diye benim çöp diye adlandıracak bu fareyi almazdım hocam.

Ne açıdan çöp? Sensör diyorsan 3311 sensör kötü bir sensör değil, 300IPS 35G her oyun için yeterli seviyede. Onun dışında ekstra malzeme kalitesi falan nasıldır incelemek lazım. Çöp olduğuna dair bir kaynak iletmeni bekliyorum.
Kutu içeriği charging dock harici bu şekildeyse gayet iyi.

GO XD5 72gr bu fare 58gr.

1782677982050.webp