Bütçe
1.500 TL
Ne açıdan çöp? Sensör diyorsan 3311 sensör kötü bir sensör değil, 300IPS 35G her oyun için yeterli seviyede. Onun dışında ekstra malzeme kalitesi falan nasıldır incelemek lazım. Çöp olduğuna dair bir kaynak iletmeni bekliyorum.
Kutu içeriği charging dock harici bu şekildeyse gayet iyi.

GO XD5 72gr bu fare 58gr.

Eki Görüntüle 261428

Ee tam bilmiyorsan nasıl çöp olmadığı biliyorsun? Keşke bende de dokunmadan anlama yeteneği olsaydı. Sensöre bakıp seçiyorsan dünyanın en iyi faresi Viper V4 Pro o zaman.
 
Ee tam bilmiyorsan nasıl çöp olmadığı biliyorsun? Keşke bende de dokunmadan anlama yeteneği olsaydı. Sensöre bakıp seçiyorsan dünyanın en iyi faresi Viper V4 Pro o zaman.

Kaynak sunarsanız, sevinirim. Bir fareye çöp derken bana kaynak iletin, sayın fare mühendisi.

@sisyphus1289 arkadaşın attığı Helios GO XD5'e gelen değerlendirme.

1782678241541.webp
 
@TANTUNICIK, bu bir kaynak olamaz. Ne sorun yaşamış, ne gibi durumlardan memnun değil, görselli şekilde iletin bana. Ağız herkeste var şahsen. Ben de buraya GO XD5 kullanan arkadaşım memnun değil, çöp yazabilirim. :D

1782678439528.webp


@23783 sadece sensöre bakıyoruz :yorumyok:

1782678553880.webp


1782678563108.webp
 
@TANTUNICIK, bu bir kaynak olamaz. Ne sorun yaşamış, ne gibi durumlardan memnun değil, görselli şekilde iletin bana. Ağız herkeste var şahsen. Ben de buraya GO XD5 kullanan arkadaşım memnun değil, çöp yazabilirim. :D

Şu saatte ona WhatsApp'tan yazmama gerek var mı? Alan kişi benim kuzenim olur; kendisi yakın zamanda o fareyi aldı, hatta şu an farklı bir tane fare daha sipariş verdi. Sonuçta kendi kuzenimin deneyimleri benim için önemli bir bilgi.
 
Şu saatte ona WhatsApp'tan yazmama gerek var mı? Alan kişi benim kuzenim olur; kendisi yakın zamanda o fareyi aldı, hatta şu an farklı bir tane fare daha sipariş verdi. Sonuçta kendi kuzenimin deneyimleri benim için önemli bir bilgi.

Kusura bakma bana inandırıcı gelmedi. Eğer aksini kanıtlamak ve forumda bu fareyi almak isteyen arkadaşları bilgilendirmek istersen arkadaşından aldığın görsel ve bilgilerle bir inceleme yapabilirsin, yoksa buraya kafasına göre herkes istediği ürüne çöp yazardı. Kuzenin üründen memnun kalmamış olabilir, bu diğer arkadaşların memnun kalmayacağı anlamınada gelmez. Sadece kuzenin üstünden değerlendirmen saçma.

Yani kuzenin sadece memnun kalmadım dediği için buraya geldin ve fareye çöp yazdın, bu hareket garip geldi. Senden beklemezdim şahsen :D @TANTUNICIK
 
Kusura bakma bana inandırıcı gelmedi. Eğer aksini kanıtlamak ve forumda bu fareyi almak isteyen arkadaşları bilgilendirmek istersen arkadaşından aldığın görsel ve bilgilerle bir inceleme yapabilirsin, yoksa buraya kafasına göre herkes istediği ürüne çöp yazardı. Kuzenin üründen memnun kalmamış olabilir, bu diğer arkadaşların memnun kalmayacağı anlamınada gelmez. Sadece kuzenin üstünden değerlendirmen saçma.

Siz bilirsiniz ama benim bir ürüne 'çöp' dememle 'memnun kalmadı' demem farklı şeyler. Belli ki bir sıkıntı yaşanmış ki 'çöp' diyorum. Ha, kronik bir sorun değildir de sadece ona denk gelmiştir, olabilir; ama ben yine de o fareyi şu an için önermem.
 
1782678849328.webp


1782678858898.webp


Endgame Gear XM1R'da GM 8.0 Kullanmış biri olarak bu Switch'ler sorunlu switchlerdir. Al sana kaynak, ve evet senin attığın ürün daha sorunlu bir üründür.

Siz bilirsiniz ama benim bir ürüne 'çöp' dememle 'memnun kalmadı' demem farklı şeyler. Belli ki bir sıkıntı yaşanmış ki 'çöp' diyorum. Ha, kronik bir sorun değildir de sadece ona denk gelmiştir, olabilir; ama ben yine de o fareyi şu an için önermem.

Ne önerelim? Bu bütçede başka ergo bulabilir misiniz? Üstelik yukarıdaki çok bilgili arkadaşın attığı GO XD5'te 2 ayını doldurmadan sorun yaşayan çıkmış. Özellik olarak yari e daha üstün. Ben size kaynak iletiyorum lafım sana değil ağzı olan konuşur tabii ağzı olup konuşanlara daha çok güveniyor insanlar. :D

Ben sizin attığınız öneriyide şu an kaynak ile çürüttüm, senin çöp demeni de sen arkasında durup dolduramadın o lafı. Daha fazla uzatmıyorum ve başka konuya geçiyorum iyi akşamlar sana da :D @TANTUNICIK
 
Eki Görüntüle 261444

Eki Görüntüle 261445

Endgame Gear XM1R'da GM 8.0 kullanmış biri olarak bu Switch'ler sorunlu switchlerdir. Al sana kaynak, ve evet senin attığın ürün daha sorunlu bir üründür.

Ne önerelim? Bu bütçede başka ergo bulabilir misiniz? Üstelik yukarıdaki çok bilgili arkadaşın attığı GO XD5'te 2 ayını doldurmadan sorun yaşayan çıkmış. Özellik olarak yari e daha üstün. Ben size kaynak iletiyorum lafım sana değil ağzı olan konuşur tabii ağzı olup konuşanlara daha çok güveniyor insanlar. :D

O yüzden o bütçe için ergonomik öneremem dedim hocam.😀