Satanların çoğu iPad gibi ihtiyacı olmadığından satıyor. Genelde tozluktan çıkarılıp satılıyor.
M1 Air de uzun süre satıldı sıfırı. Yani yenisini de bulmak mümkün. En kötü bakımını yaptırırsın yine de Neo'nun fiyatına gelmez.
Bir cihazı bu kadar savunmaya gerek yok. Yarı fiyatına aynısı varken neden gidip onu alırsın?
Hem diğer ihtiyaçlarınıda karşılar.
Pil döngüsü çok olmayan güzel bir M2 başlangıç için en ideali bence. İkinci ele değer olur. M1'in kasası daha kalındı yanlış hatırlamıyorsam. Birde tabi fark var.
@emre259, bana kalırsa en iyisi önerdiğim MacBook Pro. Hem uzun sürede gider hem kaliteli bir ürün kullanmış olur.
Apple'ın iyi malzeme kalitesine sahip olmayan cihazları çok kötü hissettiriyor. Sanki o markaya yakışmıyormuş gibi.
Satanların çoğu iPad gibi ihtiyacı olmadığından satıyor. Genelde tozluktan çıkarılıp satılıyor.
M1 Air de uzun süre satıldı sıfırı. Yani yenisini de bulmak mümkün. En kötü bakımını yaptırırsın yine de Neo'nun fiyatına gelmez.
Bir cihazı bu kadar savunmaya gerek yok. Yarı fiyatına aynısı varken neden gidip onu alırsın?
Hem diğer ihtiyaçlarınıda karşılar.
Sıfır ve ikinci el farklı şeyler dostum. Birisi az kullandım dedi diye öyle olmuyor. İkinci eli herkes tercih etmek zorunda da değil. O yüzden konunun en başında sormuştuk zaten, sıfır veya ikinci el fark eder mi diye.
Tabii ki sıfırı alınmaz ama ikinci elde, garanti şartı da aranmıyorsa oldukça uygun fiyatlara bulunabiliyor.
Neo'nun klavyesi bile aydınlatmalı değil, malzeme kalitesi de pek iyi değil M işlemcili Macbook Air ve Pro'lar gibi premium bir ürün gibi hissettirmiyor.
Sıfır ve ikinci el farklı şeyler dostum. Birisi az kullandım dedi diye öyle olmuyor. İkinci eli herkes tercih etmek zorunda da değil. O yüzden konunun en başında sormuştuk zaten, sıfır veya ikinci el fark eder mi diye.
Daha önceki mesajımı ghostladığın için bunu es geçiyorum müsaadenle . 8 GB RAM var alınmaz demekle olmuyor.
Tek problem insanların herkesi kendisi gibi sanması Hep o yüzden oluyor. Ben ikinci el sevmediğim için değerlendirmiyorum, ikinci eli problem etmeyenler bana karşı çıkıyor. En başta dedim bunları zaten. Siz konu sahibi arkadaş aynı sizin gibi düşünecek, aynı şeyleri isteyecek diye hüküm veriyorsunuz maalesef. Sahip olduğum cihazın yetersiz olduğunu sizden öğreniyorum mesela, ben kullanıyorum (ne için kullandığımı da ifade ettim) ama fark edemiyorum ne hikmetse.
Okulla ilgili işlerimi hallederken 32 GB DDR5'li windows laptopıma kıyasla daha efektif bir makine. Aradaki 24 gb fark yaratmadığı için üzgünüm.