6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl?

İsterim ama diğer profile göre daha fazla voltaj gerektiriyor maalesef.

Gerektirsin, zararı yok, ömrü de kısaltmaz Hynix'te. Bu artık çok net. Aktif soğutma yok mu?

@YouBetterRun Benim kadar da kimse bu şekilde net konuşmaz TR'de, çünkü bilmezler ve güvenmezler. Kaç yıl oldu yani, ben saymadım.
 
Gerektirsin, zararı yok, ömrü de kısaltmaz Hynix'te. Bu artık çok net. Aktif soğutma yok mu?
Maalesef ama dediğim gibi bu Corsair dominator kitler diğer kitler kadar ısınmıyor soğutma bloğu çok iyi 3 4 saatlik stabilite testlerinde en yüksek 54 55 derece gördüm. Hiç bir zaman da hata vermedi sıcaklıktan ötürü. Oyun oynarken de kontrol ediyorum çok ısınmıyor.
 

Dipnot olarak, 2 senedir 1.7 VDD kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım, soğutabildigin sürece Hynix'lerde hiçbir sorun yok.

@YouBetterRun Bunlar kesinlikle boş söylemler değil.


Önce güven inşa etmek lazım, bazı bilgiler artık oturdu. Soğutman lazım sadece.







@YouBetterRun Başka kanıt lazımsa çekinmeyin lütfen.

Aktif soğutma şart bu profillere, görsellik bozmadan ayarlanıyor. Forumdaki çoğu kişi bu şekilde kullanıyor. Aktif soğutma için yani bu söylemim.

@elninolaz ile kıyaslayın. Güncel:

 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…