- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.624
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.349
Kullanılabilir, 1.66/1.68 VDD bakarsın.
4-4-20 yerine 6-6-24 bırakın bir de.
6000mts cl24 te ise böyle bir gecikme çıkıyor aida64te.Kullanılabilir, 1.66/1.68 VDD bakarsın.
4-4-20 yerine 6-6-24 bırakın bir de.
6000mts cl24 te ise böyle bir gecikme çıkıyor aida64te.
İsterim ama diğer profile göre daha fazla voltaj gerektiriyor maalesef.
İsterim ama diğer profile göre daha fazla voltaj gerektiriyor maalesef.
Maalesef ama dediğim gibi bu Corsair dominator kitler diğer kitler kadar ısınmıyor soğutma bloğu çok iyi 3 4 saatlik stabilite testlerinde en yüksek 54 55 derece gördüm. Hiç bir zaman da hata vermedi sıcaklıktan ötürü. Oyun oynarken de kontrol ediyorum çok ısınmıyor.Gerektirsin, zararı yok, ömrü de kısaltmaz Hynix'te. Bu artık çok net. Aktif soğutma yok mu?
Dipnot olarak, 2 senedir 1.7 VDD kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım, soğutabildigin sürece Hynix'lerde hiçbir sorun yok.
Maalesef ama dediğim gibi bu Corsair dominator kitler diğer kitler kadar ısınmıyor soğutma bloğu çok iyi 3 4 saatlik stabilite testlerinde en yüksek 54 55 derece gördüm. Hiç bir zaman da hata vermedi sıcaklıktan ötürü. Oyun oynarken de kontrol ediyorum çok ısınmıyor.