- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.632
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.390
Kullanılabilir, 1.66/1.68 VDD bakarsın.
4-4-20 yerine 6-6-24 bırakın bir de.
6000mts cl24 te ise böyle bir gecikme çıkıyor aida64te.Kullanılabilir, 1.66/1.68 VDD bakarsın.
4-4-20 yerine 6-6-24 bırakın bir de.
6000mts cl24 te ise böyle bir gecikme çıkıyor aida64te.
İsterim ama diğer profile göre daha fazla voltaj gerektiriyor maalesef.
İsterim ama diğer profile göre daha fazla voltaj gerektiriyor maalesef.
Maalesef ama dediğim gibi bu Corsair dominator kitler diğer kitler kadar ısınmıyor soğutma bloğu çok iyi 3 4 saatlik stabilite testlerinde en yüksek 54 55 derece gördüm. Hiç bir zaman da hata vermedi sıcaklıktan ötürü. Oyun oynarken de kontrol ediyorum çok ısınmıyor.Gerektirsin, zararı yok, ömrü de kısaltmaz Hynix'te. Bu artık çok net. Aktif soğutma yok mu?
Dipnot olarak, 2 senedir 1.7 VDD kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım, soğutabildigin sürece Hynix'lerde hiçbir sorun yok.
Maalesef ama dediğim gibi bu Corsair dominator kitler diğer kitler kadar ısınmıyor soğutma bloğu çok iyi 3 4 saatlik stabilite testlerinde en yüksek 54 55 derece gördüm. Hiç bir zaman da hata vermedi sıcaklıktan ötürü. Oyun oynarken de kontrol ediyorum çok ısınmıyor.
Ben zaten inanıyorum size de aktif soğutma olmadığı için 1.65v çıkmak riskli geliyor. Diğer profil 1.54v daha güvenli sınırlarda gibi o yüzden.Bu arada bu yaptığın ayarların çoğu 3-4 ay sonra stabil olmayacak, hava ısınacağı için çoğu ayarı değiştirmen gerekecek. O yüzden kış&yaz uğraşmak istemıyorsan genel olarak voltajları biraz yükseltmelisin yaz ayında da stabil kullanmak için. Ama voltajları yükselttiginde sıcaklığı kontrol edemıyorsan bu sefer farklı bir ayar yapmalısın. Voltaj konusunda da tedirdin olduğunu gördüğüm için de limit testi değil de daha kullanıcı dostu ayarları kullanmak daha doğru olur. FCLK genel olarak voltaj istemez direkt silikon kalitesi ve sıcaklıkla alakalı. 6000 yerine 6400 FCLK Sync deneyebilirsin...
@YouBetterRun Bunlar kesinlikle boş söylemler değil.
Önce güven inşa etmek lazım, bazı bilgiler artık oturdu. Soğutman lazım sadece.
![]()
![]()
![]()
@YouBetterRun Başka kanıt lazımsa çekinmeyin lütfen.
Aktif soğutma şart bu profillere, görsellik bozmadan ayarlanıyor. Forumdaki çoğu kişi bu şekilde kullanıyor. Aktif soğutma için yani bu söylemim.
@elninolaz ile kıyaslayın. Güncel:
Eki Görüntüle 260858
Ben zaten inanıyorum size de aktif soğutma olmadığı için 1.65v çıkmak riskli geliyor. Diğer profil 1.54v daha güvenli sınırlarda gibi o yüzden.