Aldın mı hoca? Ne yaptın? Yıllardır Michelin'in lastik parlatıcısını kullanırım ben de. Hem kaliteli hem de uzun ömürlü. Tavsiye ederim.
O aslında kalitesiz ürünler için geçerli. Kaliteli ürünler lastiğin ömrünü bile uzatır. Bakım yapanları dahi var. İç TRIM ve parçalar konusu doğru; ıslak bez haricinde çok fazla bir şey sürmemek lazım, sıla hanım. Linkte paylaştığım ürünü gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz lastiklerinizde, faydasını görürsünüz. Her yıkamadan sonra sürülse yeterli. Yıkamacılar önce ph nötr kullanmayı öğrensinler, boş verin onları.![]()
Bir arkadaşımın önerisiyle paylaştığın linktekini aldım, hocam teşekkürler.