Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak.Emisyon testini LPG'ciler yapabiliyor. Bosuna TÜV'de sıra beklemeyin.
Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak.Emisyon testini LPG'ciler yapabiliyor. Bosuna TÜV'de sıra beklemeyin.
Sıra beklemek sorun degilse bence de TÜV iyidir. Yukarıda belirtildiği gibi sıfır araçların emisyon testinden kalma durumunda test cihazı bozuksa olur - ki o da düşük bir ihtimal- yoksa zannetmiyorum.Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak.![]()