Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak.Emisyon testini LPG'ciler yapabiliyor. Bosuna TÜV'de sıra beklemeyin.
Detaylar
Kim cevapladı?Sıra beklemek sorun degilse bence de TÜV iyidir. Yukarıda belirtildiği gibi sıfır araçların emisyon testinden kalma durumunda test cihazı bozuksa olur - ki o da düşük bir ihtimal- yoksa zannetmiyorum.Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak.![]()
Eagles
Üstün
TÜVTÜRK gidince kart komisyonları da kalkacak sanırım, bir açıklama gördüm. Bizim Kocaeli bölgesinde, araç ne kadar iyi olursa olsun muhakkak sağ olsunlar hafif kusur yazıyorlar.
Ben her sene muayne yaptırdığım için bana gına geldi artık.
Ben her sene muayne yaptırdığım için bana gına geldi artık.
Bozuğu da bana denk gelmez umarım.Sıra beklemek sorun degilse bence de TÜV iyidir. Yukarıda belirtildiği gibi sıfır araçların emisyon testinden kalma durumunda test cihazı bozuksa olur - ki o da düşük bir ihtimal- yoksa zannetmiyorum.
Neden her sene yaptırıyorsunuz ki?TÜVTÜRK gidince kart komisyonları da kalkacak sanırım, bir açıklama gördüm. Bizim Kocaeli bölgesinde, araç ne kadar iyi olursa olsun muhakkak sağ olsunlar hafif kusur yazıyorlar.
Ben her sene muayne yaptırdığım için bana gına geldi artık.![]()
Ticari araç olduğu için.
Eagles
Üstün
Bozuğu da bana denk gelmez umarım.
Neden her sene yaptırıyorsunuz ki?
Ticari olduğu için her sene muayene zorunlu. Binek olarak alınırsa veya bineğe çevrilirse ruhsat, iki senede bir muayeneye giriyor. Şöyle bıçkın delikanlı bir araca sahip olduğum için kum beji rengimle fark yaratıyorum. Artık bu renk üretilmediği için ekstra kıymetli.
Ticari evet ama öyle deme hoca, alınabilir kendisi. Az kahrımı çekmedi kerata!

Ticari olduğu için her sene muayene zorunlu. Binek olarak alınırsa veya bineğe çevrilirse ruhsat, iki senede bir muayeneye giriyor. Şöyle bıçkın delikanlı bir araca sahip olduğum için kum beji rengimle fark yaratıyorum. Artık bu renk üretilmediği için ekstra kıymetli.
Eki Görüntüle 261352
Ticari evet ama öyle deme hoca, alınabilir kendisi. Az kahrımı çekmedi kerata!![]()
xBN
Üstün
- Katılım
- 1 Ocak 2024
- Mesajlar
- 578
- Beğeniler
- 444
Kayış gibi araba, kazasız belasız.
Eagles
Üstün
Öyle olduğunu bilmiyordum. Kum beji delikanlı arabanız alınmasın çok yakışıklı nazar değmesin.
![]()
Teşekkür ediyorum, daha iyileri sizlerin olsun. Yok yok, alınmadı, şefkat gösterdim kendisine az önce.
Teşekkür ediyorum, cümlemizin hocam. Yani bir 15 sene falan olmuştur ben kaza yapmayalı, umarım daha da yapmam.
Benzer konular
Yeni konular
-
-
-
-
-
Keenetic üzerinden Superonline fiber PPPoE şifresi çekilemiyor
- hicsevilmedim
- Mesaj: 0
-
-
-
-