Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak. 🤗
Sıra beklemek sorun degilse bence de TÜV iyidir. Yukarıda belirtildiği gibi sıfır araçların emisyon testinden kalma durumunda test cihazı bozuksa olur - ki o da düşük bir ihtimal- yoksa zannetmiyorum.
 
TÜVTÜRK gidince kart komisyonları da kalkacak sanırım, bir açıklama gördüm. Bizim Kocaeli bölgesinde, araç ne kadar iyi olursa olsun muhakkak sağ olsunlar hafif kusur yazıyorlar.

Ben her sene muayne yaptırdığım için bana gına geldi artık. :cool: