Ben çok bilmiyorum LPG'ciler kim nerede olurlar falan. Benim için en iyisi TÜVTÜRK'te yaptırmak. 🤗
Sıra beklemek sorun degilse bence de TÜV iyidir. Yukarıda belirtildiği gibi sıfır araçların emisyon testinden kalma durumunda test cihazı bozuksa olur - ki o da düşük bir ihtimal- yoksa zannetmiyorum.
 
TÜVTÜRK gidince kart komisyonları da kalkacak sanırım, bir açıklama gördüm. Bizim Kocaeli bölgesinde, araç ne kadar iyi olursa olsun muhakkak sağ olsunlar hafif kusur yazıyorlar.

Ben her sene muayne yaptırdığım için bana gına geldi artık. :cool:
 
Sıra beklemek sorun degilse bence de TÜV iyidir. Yukarıda belirtildiği gibi sıfır araçların emisyon testinden kalma durumunda test cihazı bozuksa olur - ki o da düşük bir ihtimal- yoksa zannetmiyorum.
Bozuğu da bana denk gelmez umarım. 😄

TÜVTÜRK gidince kart komisyonları da kalkacak sanırım, bir açıklama gördüm. Bizim Kocaeli bölgesinde, araç ne kadar iyi olursa olsun muhakkak sağ olsunlar hafif kusur yazıyorlar.

Ben her sene muayne yaptırdığım için bana gına geldi artık. :cool:
Neden her sene yaptırıyorsunuz ki?
 
Bozuğu da bana denk gelmez umarım. 😄


Neden her sene yaptırıyorsunuz ki?

Ticari olduğu için her sene muayene zorunlu. Binek olarak alınırsa veya bineğe çevrilirse ruhsat, iki senede bir muayeneye giriyor. Şöyle bıçkın delikanlı bir araca sahip olduğum için kum beji rengimle fark yaratıyorum. Artık bu renk üretilmediği için ekstra kıymetli. :cool:

15_15_b7741_0.webp



Ticari evet ama öyle deme hoca, alınabilir kendisi. Az kahrımı çekmedi kerata! :hehehe:
 
Ticari olduğu için her sene muayene zorunlu. Binek olarak alınırsa veya bineğe çevrilirse ruhsat, iki senede bir muayeneye giriyor. Şöyle bıçkın delikanlı bir araca sahip olduğum için kum beji rengimle fark yaratıyorum. Artık bu renk üretilmediği için ekstra kıymetli. :cool:

Eki Görüntüle 261352



Ticari evet ama öyle deme hoca, alınabilir kendisi. Az kahrımı çekmedi kerata! :hehehe:
😂😂 Öyle olduğunu bilmiyordum. Kum beji delikanlı arabanız alınmasın çok yakışıklı nazar değmesin. 😂
 
😂😂 Öyle olduğunu bilmiyordum. Kum beji delikanlı arabanız alınmasın çok yakışıklı nazar değmesin. 😂

Teşekkür ediyorum, daha iyileri sizlerin olsun. Yok yok, alınmadı, şefkat gösterdim kendisine az önce. :rofl:

Kayış gibi araba, kazasız belasız.

Teşekkür ediyorum, cümlemizin hocam. Yani bir 15 sene falan olmuştur ben kaza yapmayalı, umarım daha da yapmam.