Kasaya galax sığmıyor. Pny de güven vermiyor arada 2 3k var
Kasa modelinizi sordum Galax'in sigip sigmadigini degil.
Ayrica PNY guven vermiyor nasil bir yorum hocam? Güven vermeyecekse niye önerelim? O butcedeki en sessiz kart XLR8 hatta direkt 34-40K civari en sessizi diyebilirim. Oldukca iyi bir model fiyatina gore.
 
Kasa modelinizi sordum Galax'in sigip sigmadigini degil.
Ayrica PNY guven vermiyor nasil bir yorum hocam? Güven vermeyecekse niye önerelim? O butcedeki en sessiz kart XLR8 hatta direkt 34-40K civari en sessizi diyebilirim. Oldukca iyi bir model fiyatina gore.
Yani hocam estağfurullah güven vermiyor dediğim pc hocası piyasadaki 4060 ları icimceliyordu. Pny nin hem termal macun karışımı inceldeği kartlar arasında en kötüsüydü hem de kullandığı termal macun çok inceydi. Asus ve galax birbirine çok yakındı. Bende o yüzden onlara baktım. Galax kasaya sığmayınca asusa döndüm.