Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 515
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 600
Nadiren bende de oluyor.Bilgisayarımı açtığımda bazen oluyor. Nedeni nedir?
CyberCihan
Başarılı
- Katılım
- 7 Şubat 2024
- Mesajlar
- 309
- Makaleler
- 2
- Beğeniler
- 192
- Başlat menüsünden “CMD” yazın ve sağ tıklayarak “Yönetici olarak çalıştır” seçeneğini seçin
- Açılan Komut İstemi penceresine SFC /scannow yazın ve ENTER tuşuna basın
- Tarama tamamlandığında bilgisayarınızı yeniden başlatın ve durumu kontrol edin
Beyazıt
Üstün
Genelde Driver'dan kaynaklı oluyor.
İçiniz rahat etmiyorsa Malwarebytes ve Kaspersky ile tam tarama yapmanızı öneririm.
İçiniz rahat etmiyorsa Malwarebytes ve Kaspersky ile tam tarama yapmanızı öneririm.
Semih
Başarılı
- Katılım
- 1 Ocak 2024
- Mesajlar
- 143
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 38
Ne olduğunu sormadım.Nedenini sordum.
Teşekkürler.
tearsbeforecrying
Yetkin
- Katılım
- 26 Aralık 2023
- Mesajlar
- 436
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 226
Nedenini öğrenebilmen için bunu yapman lazım.
Eğer 'neden' soruyorsan: WINDOWS tuşu + R bas ve sonra (mesela) ipconfig komutunu gir ve çalıştır.
'Siyah pencere' (komut satırı) açılır ve hemen kapanır.
Eğer 'nedenini' soruyorsan: Hangi programın bunu yaptığını tespit etmen gerekiyor. Mesela Windows başlatıldığında bazen günceleme sonrası bir/birkaç program çalıştırması gerekiyor (güncelemeyi tamamlamak için). Registry'de bunlar 'Runonce' olarak geçer. Bazı programlar, Windows her başlatıldığında önceden çalıştırılıyor.
Bu programların 'MS-DOS' ortamında çalıştıkları için (Windows penceresi gerkmiyor) kısa süreliğine bir 'siyah pencere' gözükür.
Nedenini anlaman için SS alman lazım zaten. Dediğin ile aynı yola çıkıyor.Ne olduğunu sormadım. Nedenini sordum.
Teşekkürler.
Semih
Başarılı
- Katılım
- 1 Ocak 2024
- Mesajlar
- 143
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 38
Nedenini öğrenebilmen için bunu yapman lazım.
Eğer 'neden' soruyorsan: WINDOWS tuşu + R bas ve sonra (mesela) ipconfig komutunu gir ve çalıştır.
'Siyah pencere' (komut satırı) açılır ve hemen kapanır.
Eğer 'nedenini' soruyorsan: Hangi programın bunu yaptığını tespit etmen gerekiyor. Mesela Windows başlatıldığında bazen günceleme sonrası bir/birkaç program çalıştırması gerekiyor (güncelemeyi tamamlamak için). Registry'de bunlar 'Runonce' olarak geçer. Bazı programlar, Windows her başlatıldığında önceden çalıştırılıyor.
Bu programların 'MS-DOS' ortamında çalıştıkları için (Windows penceresi gerkmiyor) kısa süreliğine bir 'siyah pencere' gözükür.
Siyah cmd ekranından ne anlamamı bekliyorsun? System32 cmd.exe açılıyor.Nedenini anlaman için SS alman lazım zaten. Dediğin ile aynı yola çıkıyor.