Semih

Başarılı
Katılım
1 Ocak 2024
Mesajlar
143
Çözümler
1
Beğeniler
38
Bilgisayarımı açtığımda bazen oluyor. Nedeni nedir?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Siyah cmd ekranından ne anlamamı bekliyorsun? System32 cmd.exe açılıyor.
Sistemini güvenli mod ile başlatıp o ekranı alıp almadığını kontrol edebilirsin.. Muhtemelen bir driver sürücün başlangıçta çalışabilmek için komut satırını açıyor. Benim eski kasamda bunu creative ses sürücüsü yapıyordu. Onu manuel tetikleme olarak ayarlayınca farketmiştim. Bazen intel sürücüsü de bunu yapıyordu hangisi olduğunu tam hatırlamıyorum, XTU olabilir.
 
Görev zamanlayıcısında veya Windows tuşu+r >"shell:startup" kısmında bilgisayar açıldığında otomatik başlayacak bir veya birkaç işlem yaratılmış olabilir.