Sistemini güvenli mod ile başlatıp o ekranı alıp almadığını kontrol edebilirsin.. Muhtemelen bir driver sürücün başlangıçta çalışabilmek için komut satırını açıyor. Benim eski kasamda bunu creative ses sürücüsü yapıyordu. Onu manuel tetikleme olarak ayarlayınca farketmiştim. Bazen intel sürücüsü de bunu yapıyordu hangisi olduğunu tam hatırlamıyorum, XTU olabilir.Siyah cmd ekranından ne anlamamı bekliyorsun? System32 cmd.exe açılıyor.