arda24142

Becerikli
Katılım
22 Temmuz 2025
Mesajlar
754
Çözümler
3
Beğeniler
249
Tamam, internetim kötü de yani stabil diye biliyorum. 40'lık mı neydi, 4070 Super, Windows 11 Home var. CS 2'de net jitter'im bazen çıkıyor, nasıl yok edebilirim?
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-24 224224.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-24 224224.webp
    128,8 KB · Görüntüleme: 28

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-24 224837.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-24 224837.webp
    6,8 KB · Görüntüleme: 21
30a çeksem yeter galiba ama QoS varda nasıl yapacağım bilmiyorum.
Modemde QoS sekmesine gir. Almak istediğin hızı gir. Burda 30dan başla stabil olmazsa olana kadar düşürebilirsin. Bilgisayarın MAC adresini seç önceliği yüksek yap.

Kbps cinsinden ister büyük ihtimal hızı. 30 mbps 30000 kbps'e denk. Ordan hesapla.
 
Modemde QoS sekmesine gir. Almak istediğin hızı gir. Burada 30'dan başla stabil olmazsa olana kadar düşürebilirsin. Bilgisayarın MAC adresini seç önceliği yüksek yap.

Kbps cinsinden ister büyük ihtimal hızı. 30 Mbps 30000 Kbps'e denk. Oradan hesapla.

Nereden gireceğim o yere qosdeyim ama o PC'yi bulamadım.