Yani kaçak övmem doğru olmaz ama keşke hocam... Ben liseyi bitirince Avrupa'da okumanın iyi olacağını düşündüm (keza kendim de Avrupa'da lise bitirdim ama öncesinde Türkiye'de eğitim gördüm) ve bodozlama girdim ancak cidden ömür törpüsü işler. Karamsar fikirler yazmak istemem ama yurt dışında gitmek başlı başına zor bir işken bir de üstüne mühendislik adayı biriyseniz veya tıp da olabilir, cidden başka seviye. Çelik sinir, para yoksa baş koyulmaz cidden bu yola. Umarım herkes tecrübe eder ve kendisi karar verip başarabilir istediğini. Amerika'da da avukatlık zor, kendim de lise dönemimde merak ettim hep avukat veya danışman olmayı mckensey gibi şirketlerde. Ancak biraz da realist olmak lazım çünkü sat dışında baro gibi sınavlar da bizim burdkai mühendislik gibi çıldırtıyor insanı ve aşırı pahalı hukuk bölümündeki materyaller.