Hep paket kaybı yaşıyorum, yani maksimum 5'e falan çıkıyor ama çıkıyor arada. Nasıl düzeltebilirim? Akım korumalı prize taktım, restart attım, port değiştirdim.
Herhangi bir modda oyuna girip, buradaki istatistiklerinizi fotograftaki ornekteki gibi atabilir misiniz? Bu grafikleri acmak icin: Ayarlar > Oynanis > Telemetri.
Hep paket kaybı yaşıyorum, yani maksimum 5'e falan çıkıyor ama çıkıyor arada. Nasıl düzeltebilirim? Akım korumalı prize taktım, restart attım, port değiştirdim.
Ne yazık ki paket kaybını çözmenin kesin bir çözümü yok; ISS firmasının çıkışları ile alakalı bir durum. QoS ile belki çözülebilir, denemekte fayda var ama pek düzeleceğini sanmıyorum.
Ben 2 sene önce Faceit'te packet loss yaşıyorken normal sunucularda yaşamıyordum, firmada Türknet'ti hatta. Ben de denemek için Millenicom firmasından da int aldım. İkisini aynı anda kullanıp anlık değiştirip denedim; birinde packet loss var iken diğerinde aynı sunucularda yoktu. Bir süre sonra Türknet'te olan packet loss da düzeldi.