arda24142

Becerikli
Katılım
22 Temmuz 2025
Mesajlar
767
Çözümler
3
Beğeniler
251
Hep paket kaybı yaşıyorum, yani maksimum 5'e falan çıkıyor ama çıkıyor arada. Nasıl düzeltebilirim? Akım korumalı prize taktım, restart attım, port değiştirdim.
 
1782637581957.webp


Herhangi bir modda oyuna girip, buradaki istatistiklerinizi fotograftaki ornekteki gibi atabilir misiniz? Bu grafikleri acmak icin: Ayarlar > Oynanis > Telemetri.
 
Hep paket kaybı yaşıyorum, yani maksimum 5'e falan çıkıyor ama çıkıyor arada. Nasıl düzeltebilirim? Akım korumalı prize taktım, restart attım, port değiştirdim.

Ne yazık ki paket kaybını çözmenin kesin bir çözümü yok; ISS firmasının çıkışları ile alakalı bir durum. QoS ile belki çözülebilir, denemekte fayda var ama pek düzeleceğini sanmıyorum.

Ben 2 sene önce Faceit'te packet loss yaşıyorken normal sunucularda yaşamıyordum, firmada Türknet'ti hatta. Ben de denemek için Millenicom firmasından da int aldım. İkisini aynı anda kullanıp anlık değiştirip denedim; birinde packet loss var iken diğerinde aynı sunucularda yoktu. Bir süre sonra Türknet'te olan packet loss da düzeldi.
 

Dosya Ekleri

  • 730_2.webp
    730_2.webp
    568,7 KB · Görüntüleme: 14
O olmuyor benim modemde yok yani varda sınırlandırma yok.

Böyle.

Gelen pakette sıkıntı var evet ama çok az bir miktar, bence zamanla düzelecektir.
Düzelmez ise şunları deneyebilirsin:
QoS özelliği olan iyi bir modem alıp bufferbloat yapmak,
Modemin çok ısınıyor ise, ki havalar ısınmaya başladı, onu kontrol edip denemek. Modemden de yapabilir, aşırı ısınıyor ise.
Ya da ISS değiştirmek, son çare. Mesela Superonline dururken 2. bir hat açıp TürkNet'ten ile de deneyebilirsin, 1 ay deneyip iptal ettirebilirsin. Ama bunun son çare olması lazım.
 
Son düzenleme:
Gelen pakette sıkıntı var evet ama çok az bir miktar, bence zamanla düzelecektir.
Oyun kayip paketlerden dolayi 3.5 tick kacirmis (soldaki deger), az demem buna acikcasi. Oyun deneyimini cidden baltalar.

Onceki konunuza baktim, bence hat degerlerinizde sorun var. QoS ile pek duzelebilecek bir sey oldugunu sanmiyorum. Jitter degerleri normal, ping degeri lokasyonunuza ve baglandiginiz CS sunucusunun lokasyonuna bagli olarak da normal sayilabilir. QoS ile baglantili oldugunda bu oyunda genelde jitter ve ping artisi da gozlemliyorsunuz, grafikte de hafif kirmizi barlar artmaya baslar oyle bir durumda.

Kaldi ki VDSL hattaysaniz ve TT'nin verdigi H168A'yi kullaniyorsaniz QoS ayarini acmayin. Bu sefer o modem paket kaybi yasatiyor zira. Yasadigimdan biliyorum. Asiri isinan bir modem degil kendisi, ustu ve kenarlari acik oldugu surece sorun olmamasi gerek.
 
Gelen pakette sıkıntı var evet ama çok az bir miktar, bence zamanla düzelecektir.
Düzelmez ise şunları deneyebilirsin:
QoS özelliği olan iyi bir modem alıp bufferbloat yapmak,
Modemin çok ısınıyor ise, ki havalar ısınmaya başladı, onu kontrol edip denemek. Modemden de yapabilir, aşırı ısınıyor ise.
Ya da ISS değiştirmek, son çare. Mesela Superonline dururken 2. bir hat açıp TurkNet'ten ile de deneyebilirsin, 1 ay deneyip iptal ettirebilirsin. Ama bunun son çare olması lazım.

Zamanla ısınıyor ama az önce odayı temizlerken zaten soğdu direk başlattım modemi takınca.

Oyun kayip paketlerden dolayi 3.5 tick kacirmis (soldaki deger), az demem buna açıkçası. Oyun deneyimini cidden baltalar.

Onceki konunuza baktim, bence hat degerlerinizde sorun var. QoS ile pek duzelebilecek bir şey oldugunu sanmiyorum. Jitter degerleri normal, ping degeri lokasyonunuza ve baglandiginiz CS sunucusunun lokasyonuna bagli olarak da normal sayilabilir. QoS ile baglantili oldugunda bu oyunda genelde jitter ve ping artisi da gozlemliyorsunuz, grafikte de hafif kirmizi barlar artmaya baslar oyle bir durumda.

Kaldi ki VDSL hattaysaniz ve TT'nin verdigi H168A'yi kullaniyorsaniz QoS ayarini acmayin. Bu sefer o modem paket kaybi yasatiyor zira. Yasadigimdan biliyorum. Aşırı isinan bir modem degil kendisi, ustu ve kenarlari acik oldugu surece sorun olmamasi gerek.

O ayar yok ki hocam sınırlandıramıyorum.