DDR5 6000 MHz CL30 RAM önerisi

Son partiler h-die dr geliyor.


Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.
 
Son düzenleyen: Moderatör:


@Falconpolat OLED RAM lazım mı?

 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…