Bu değeri nasıl anlarım hocam? Kayda değer fark yoksa kardeşime alıp geçerim. RGB var, benim RAM'de bu modelde yok mesela. @Ayhan Dönmez@Grey ne dersiniz üstadım?
Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.
Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.