Bu değeri nasıl anlarım hocam? Kayda değer fark yoksa kardeşime alıp geçerim. RGB var, benim RAM'de bu modelde yok mesela. @Ayhan Dönmez @Grey ne dersiniz üstadım?

Hocam RAM buymuş benim: Kingston Fury Renegade DDR5 RGB 16 GB 6000 MT/s DDR5 CL32 DIMM KF560C32RSA-16

Patirot h-die dr son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart MSI artık almam mesela sen düşün :D ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.