Bu değeri nasıl anlarım hocam? Kayda değer fark yoksa kardeşime alıp geçerim. RGB var, benim RAM'de bu modelde yok mesela. @Ayhan Dönmez @Grey ne dersiniz üstadım?

Hocam RAM buymuş benim: Kingston Fury Renegade DDR5 RGB 16 GB 6000 MT/s DDR5 CL32 DIMM KF560C32RSA-16

Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. :D ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. :D ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.


@Falconpolat OLED RAM lazım mı?

1782344544405.webp
 
Bu modüller A-Die ise değişmemeni söylemiştim zaten geçen sefer de, öyle hatırlıyorum, konuda bakmıştık. MSI anakartı elden çıkartıp ASUS B850M-K alman gerekiyor senin sadece.
Gigabayte B850 m Force aldım üstadım. Önermiştiniz. Ben kardeşime Ram alacağım pc topluyorum acaba daha iyisini kendime alsam bunları ona mı versem demiştim. Ama gerek yok sanırım. Ona daha uygun yollu bir şey alırım.
 
Bu değeri nasıl anlarım hocam? Kayda değer fark yoksa kardeşime alıp geçerim. RGB var, benim RAM'de bu modelde yok mesela. @Ayhan Dönmez @Grey ne dersiniz üstadım?



Hocam RAM buymuş benim: Kingston Fury Renegade DDR5 RGB 16 GB 6000 MT/s DDR5 CL32 DIMM KF560C32RSA-16
Gayet güzel bir kit. Aradaki performans farkının çıplak gözle anlaşılamayacak kadar küçük ve fiyat farkının kör gözle görülecek kadar büyük oluşundan dolayı final tavsiyem mevcut ramlerinizle devam etmeniz. Kardeşinize de aynı şekilde 6000-32 veya daha iyi değerleri sunan bulabildiğibiz en ucuz kiti alabilirsiniz. Güzel bir indirim yakalarsanız ucuza 6000'den düşük hızlarda ramler almanız da X3D işlemciden dolayı performansı çok kötü etkilemez. Bütçeyi farklı bileşenlere kaydırabilir ya da tasarruf edebilirsiniz. Çift kanal kullanmaya dikkat etseniz yeter.