Bu değeri nasıl anlarım hocam? Kayda değer fark yoksa kardeşime alıp geçerim. RGB var, benim RAM'de bu modelde yok mesela. @Ayhan Dönmez @Grey ne dersiniz üstadım?

Hocam RAM buymuş benim: Kingston Fury Renegade DDR5 RGB 16 GB 6000 MT/s DDR5 CL32 DIMM KF560C32RSA-16

Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. :D ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Patriot H-DIE DR son partlar sanırsam @Ayhan Dönmez hocam öyle diyordu. Bana göre soğuttukça verim alınır ama iyi anakart şart. MSI artık almam, mesela sen düşün. :D ama son BIOS ile 3 voltaj eşleme çözülmüş sanırsam.


@Falconpolat OLED RAM lazım mı?

1782344544405.webp