Bu konudan bakarım tekrardan. Timing görseli var zaten. Diğer ayarları da konudan takip ederim artık.

Şu tRP 30 ya da 32 olaydı tadından yenmezdi. Kit benim olsa 1.8 volt kadar basıp nedenini anlamaya çalışırdım ama senin adına getirisi olmayacağı için çok anlamsız olur. 36 göz bozuyor A-Die için. A-Die tRP açabilmesiyle zaten 16 GB M-Die'dan net şekilde ayrılır.
 
Başka test kalmadı değil mi hocam? Yarın sabah oyun girebilirim yani. Zaten fazla vaktim olmayacak yarın. Perşembe müsaitim. O zaman da PBO ayarlarız artık.

PBO Auto kalmak kaydıyla girip dene oyunlarda, IOD Hotspot ve RAM sensörleri gözle. Testteki değerleri geçmemesi lazım, 9070 XT kaynaklı eğer geçerse tehlike. Çökme yaşarsın.


Ciddi şanssızlık. @Krmm senle aynı kiti aldı, tRP 32 tekte açıyordu tRTP 12 iken. Belki VDDQ istiyordur ekstra, kendim bakmadan bilemem.