C cozgen Çalışkan Katılım 28 Haziran 2025 Mesajlar 76 Beğeniler 27 Bugün 18:49 #411 RapidLemming955 dedi: Şu an Cs'deyim. Benchmark sorunlu hocam. Genişletmek için tıkla... Hangi oyunda benchmark yapmalıyız timinglerle oynadıktan sonra?
RapidLemming955 dedi: Şu an Cs'deyim. Benchmark sorunlu hocam. Genişletmek için tıkla... Hangi oyunda benchmark yapmalıyız timinglerle oynadıktan sonra?
A Ayhan Dönmez Bilgin Sıcak Nokta Bellek Mimarı Topluluk Kahramanı Katılım 14 Eylül 2024 Mesajlar 14.450 Makaleler 1 Çözümler 75 Beğeniler 15.031 Bugün 18:49 #412 RapidLemming955 dedi: Şu an Cs'deyim. Benchmark sorunlu hocam. Genişletmek için tıkla... Böyle bir kit dolaşıyor yani piyasada, arada uçurum var baksana. 1.4 volt adam bunu açabiliyor. Sende 1.5 altına açılamaz bu mesela Gear kapalıyken. @RapidLemming955
RapidLemming955 dedi: Şu an Cs'deyim. Benchmark sorunlu hocam. Genişletmek için tıkla... Böyle bir kit dolaşıyor yani piyasada, arada uçurum var baksana. 1.4 volt adam bunu açabiliyor. Sende 1.5 altına açılamaz bu mesela Gear kapalıyken. @RapidLemming955
MAH0A Uzman Katılım 10 Temmuz 2024 Mesajlar 652 Çözümler 1 Beğeniler 414 Bugün 18:54 #413 Ayhan Dönmez dedi: +150/-25 her silikon yemez. VT3'te 5.3-5.4 ancak boostladı, oyunda 5.7 görünce donabilir mesela. Curve Shaper falan belki yapmak lazım. Genişletmek için tıkla... Muhtemelen bundandır. Yüksek GHz de stabilite kaybedilmiştir sistem donuyorsa.
Ayhan Dönmez dedi: +150/-25 her silikon yemez. VT3'te 5.3-5.4 ancak boostladı, oyunda 5.7 görünce donabilir mesela. Curve Shaper falan belki yapmak lazım. Genişletmek için tıkla... Muhtemelen bundandır. Yüksek GHz de stabilite kaybedilmiştir sistem donuyorsa.
KS KS RapidLemming955 Yetkin Katılım 3 Kasım 2024 Mesajlar 2.803 Çözümler 3 Beğeniler 3.311 Bugün 19:06 #414 MAH0A dedi: Muhtemelen bundandır. Yüksek GHz de stabilite kaybedilmiştir sistem donuyorsa. Genişletmek için tıkla... Hocam o bench ile alakalı oldu galiba. O zamandan beri oynuyorum hiçbir sorun yok.
MAH0A dedi: Muhtemelen bundandır. Yüksek GHz de stabilite kaybedilmiştir sistem donuyorsa. Genişletmek için tıkla... Hocam o bench ile alakalı oldu galiba. O zamandan beri oynuyorum hiçbir sorun yok.
H Hakanyldrm Çalışkan Katılım 24 Mayıs 2026 Mesajlar 92 Beğeniler 92 Bugün 19:07 #415 cozgen dedi: Hangi oyunda benchmark yapmalıyız timinglerle oynadıktan sonra? Genişletmek için tıkla... CPU tabanlı oyunlarda CS2 valorant gibi daha belirgin olur. RapidLemming955 dedi: Hocam o bench ile alakalı oldu galiba. O zamandan beri oynuyorum hiçbir sorun yok. Genişletmek için tıkla... Curve Optimizer düşürerek deneyebilirsin eğer sıkıntı varsa, +150 ile -25 CO zaten sorun çıkması olasıydı.
cozgen dedi: Hangi oyunda benchmark yapmalıyız timinglerle oynadıktan sonra? Genişletmek için tıkla... CPU tabanlı oyunlarda CS2 valorant gibi daha belirgin olur. RapidLemming955 dedi: Hocam o bench ile alakalı oldu galiba. O zamandan beri oynuyorum hiçbir sorun yok. Genişletmek için tıkla... Curve Optimizer düşürerek deneyebilirsin eğer sıkıntı varsa, +150 ile -25 CO zaten sorun çıkması olasıydı.
KS KS RapidLemming955 Yetkin Katılım 3 Kasım 2024 Mesajlar 2.803 Çözümler 3 Beğeniler 3.311 Bugün 19:08 #416 Hakanyldrm dedi: CPU tabanlı oyunlarda CS2 valorant gibi daha belirgin olur. Curve Optimizer düşürerek deneyebilirsin eğer sıkıntı varsa, +150 ile -25 CO zaten sorun çıkması olasıydı. Genişletmek için tıkla... Şu an sıkıntı yok. Aktif oynuyorum.
Hakanyldrm dedi: CPU tabanlı oyunlarda CS2 valorant gibi daha belirgin olur. Curve Optimizer düşürerek deneyebilirsin eğer sıkıntı varsa, +150 ile -25 CO zaten sorun çıkması olasıydı. Genişletmek için tıkla... Şu an sıkıntı yok. Aktif oynuyorum.
MAH0A Uzman Katılım 10 Temmuz 2024 Mesajlar 652 Çözümler 1 Beğeniler 414 Bugün 19:09 #417 Hakanyldrm dedi: CPU tabanlı oyunlarda CS2 valorant gibi daha belirgin olur. Curve Optimizer düşürerek deneyebilirsin eğer sıkıntı varsa, +150 ile -25 CO zaten sorun çıkması olasıydı. Genişletmek için tıkla... Evet PBO kapalı denenmesi lazım. Sorun çıkmazsa PBO ayarı stabil değil.
Hakanyldrm dedi: CPU tabanlı oyunlarda CS2 valorant gibi daha belirgin olur. Curve Optimizer düşürerek deneyebilirsin eğer sıkıntı varsa, +150 ile -25 CO zaten sorun çıkması olasıydı. Genişletmek için tıkla... Evet PBO kapalı denenmesi lazım. Sorun çıkmazsa PBO ayarı stabil değil.
A Ayhan Dönmez Bilgin Sıcak Nokta Bellek Mimarı Topluluk Kahramanı Katılım 14 Eylül 2024 Mesajlar 14.450 Makaleler 1 Çözümler 75 Beğeniler 15.031 33 dakika önce #418 MAH0A dedi: Evet PBO kapalı denenmesi lazım. Sorun çıkmazsa PBO ayarı stabil değil. Genişletmek için tıkla... Adamlar CS bu şekilde takılıyor, bence biz biraz geriden takip ediyoruz.
MAH0A dedi: Evet PBO kapalı denenmesi lazım. Sorun çıkmazsa PBO ayarı stabil değil. Genişletmek için tıkla... Adamlar CS bu şekilde takılıyor, bence biz biraz geriden takip ediyoruz.
C cozgen Çalışkan Katılım 28 Haziran 2025 Mesajlar 76 Beğeniler 27 26 dakika önce #419 Ayhan Dönmez dedi: Adamlar CS bu şekilde takılıyor, bence biz biraz geriden takip ediyoruz. Eki Görüntüle 260408 Genişletmek için tıkla... hangi ayarlarda deniyor acaba benden 3 kat yüksek fps nasıl alabilir arkadaş.
Ayhan Dönmez dedi: Adamlar CS bu şekilde takılıyor, bence biz biraz geriden takip ediyoruz. Eki Görüntüle 260408 Genişletmek için tıkla... hangi ayarlarda deniyor acaba benden 3 kat yüksek fps nasıl alabilir arkadaş.
A Ayhan Dönmez Bilgin Sıcak Nokta Bellek Mimarı Topluluk Kahramanı Katılım 14 Eylül 2024 Mesajlar 14.450 Makaleler 1 Çözümler 75 Beğeniler 15.031 24 dakika önce #420 cozgen dedi: hangi ayarlarda deniyor acaba benden 3 kat yüksek fps nasıl alabilir arkadaş. Genişletmek için tıkla... 8800:2200 CL30, RTX 5090 2500W falandır muhtemelen. Adamlarda imkan çok. TR'de bu tarz içerikler yürek ister. Düz EXPO açtıramıyoruz daha bizimkilere.
cozgen dedi: hangi ayarlarda deniyor acaba benden 3 kat yüksek fps nasıl alabilir arkadaş. Genişletmek için tıkla... 8800:2200 CL30, RTX 5090 2500W falandır muhtemelen. Adamlarda imkan çok. TR'de bu tarz içerikler yürek ister. Düz EXPO açtıramıyoruz daha bizimkilere.