8800:2200 CL30, RTX 5090 2500W falandır muhtemelen. Adamlarda imkan çok. TR'de bu tarz içerikler yürek ister. Düz EXPO açtıramıyoruz daha bizimkilere.
Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
 
Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
Hangi kasadan hangi kasaya geçiş yaptınız?
 

Dosya Ekleri

  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.53.webp
    WhatsApp Image 2026-06-24 at 18.33.53.webp
    987,3 KB · Görüntüleme: 7
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.

@Melkor kasasına benziyor. Bir at bakalım sendeki durumlar ne alemde en son? VSOC kaçtaydı? :D