Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.8800:2200 CL30, RTX 5090 2500W falandır muhtemelen. Adamlarda imkan çok. TR'de bu tarz içerikler yürek ister. Düz EXPO açtıramıyoruz daha bizimkilere.
Detaylar
Kim cevapladı?MAH0A
Uzman
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 654
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 417
Hangi kasadan hangi kasaya geçiş yaptınız?Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
Dosya Ekleri
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.462
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.081
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
@Melkor kasasına benziyor. Bir at bakalım sendeki durumlar ne alemde en son? VSOC kaçtaydı?
MAH0A
Uzman
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 654
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 417
Çok güzel kasaymış hocam. Güle güle kullanın.Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
Çok teşekkür ederim hocam. Daha iyileri sizin olsun inşallah.