Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.8800:2200 CL30, RTX 5090 2500W falandır muhtemelen. Adamlarda imkan çok. TR'de bu tarz içerikler yürek ister. Düz EXPO açtıramıyoruz daha bizimkilere.
Detaylar
Kim cevapladı?MAH0A
Uzman
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 654
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 418
Hangi kasadan hangi kasaya geçiş yaptınız?Jumbuma yazdım bugün. Temmuzun 3. haftası diyorlar çatladım yahu gelsede bir an önce sınırları zorlasak hocam. Bu kasa değişiminden sonrada Ramlerin 10 derece düşmesi keyfimi çok yerine getirdi. Rgb kapasam 4-5 daha düşer heralde şuan.
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
Dosya Ekleri
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.471
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.120
Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
@Melkor kasasına benziyor. Bir at bakalım sendeki durumlar ne alemde en son? VSOC kaçtaydı?
MAH0A
Uzman
- Katılım
- 10 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 654
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 418
Çok güzel kasaymış hocam. Güle güle kullanın.Lianli o11 dynamic evo'dan, lianli vision compact'a geçtim hocam. Beraberinde psu olarak rog 1200p'ye geçtim 850w fspden, aio olarakda 420mm arctic lf3 vardı, lian li hydroshift 2 kare ekranlı olana geçtim.
Çok teşekkür ederim hocam. Daha iyileri sizin olsun inşallah.
Hakanyldrm
Çalışkan
- Katılım
- 24 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 96
- Beğeniler
- 95
Bu kasada hava akışı yetiyor mu gerçekten çünkü çıkış fanı sadece iki tane, 6 tane de giriş var pozitif hava basıncı baya fazla yani eskiye göre cpu-gpu sıcaklıkları fark etti mi ?Çok teşekkür ederim hocam. Daha iyileri sizin olsun inşallah.
Yetiyor hocam, sıvı soğutma radyatörünün 3 tane fan var lian li cl olarak onlarıda normal kasa fanı gibi kullanıyorum tek tek ayarladım rpmleri ben memnunum simdilik zaten dün geldi kasa daha ama ram direkt 10c soğuk çalışıyor buna cok sasırdım. cpu da düştü 3-4 derece kadar zannediyorum ki.Bu kasada hava akışı yetiyor mu gerçekten çünkü çıkış fanı sadece iki tane, 6 tane de giriş var pozitif hava basıncı baya fazla yani eskiye göre cpu-gpu sıcaklıkları fark etti mi ?
Dosya Ekleri
Hakanyldrm
Çalışkan
- Katılım
- 24 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 96
- Beğeniler
- 95
Arkada 2 tane egzoz fanı demek ki baya faydalı sonuçta yukarıda fan yok.Yetiyor hocam, sıvı soğutma radyatörünün 3 tane fan var lian li cl olarak onlarıda normal kasa fanı gibi kullanıyorum tek tek ayarladım rpmleri ben memnunum simdilik zaten dün geldi kasa daha ama ram direkt 10c soğuk çalışıyor buna cok sasırdım. cpu da düştü 3-4 derece kadar zannediyorum ki.
olabilir hocam, 1400 küsürde kullanıyorum onları sabit diğerlerini değişken ayarladım.Arkada 2 tane egzoz fanı demek ki baya faydalı sonuçta yukarıda fan yok.
Yeni konular
-
-
-
Elektronik Vatan Bilgisayar'da bilgisayar parçalarında %25 indirim!
- İsimbulamajim
- Mesaj: 0
-
-
-
Resident Evil Requiem %50 ve üstü indirime ne zaman girer?
- Greens1903
- Mesaj: 1
-
-