Sıcaklık her zaman dezavantaj olduğu için ve takıntım olduğundan kaynaklı olabilir. :D Hem elimdeki çiple eski çipimi (9800X3D) kıyaslamak istedim. Bendeki 9850X3D bayağı ateşli çıktı.