RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.654
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.947
Deneyip yazayım hemen.Frekans 6000 MHz çek 6200 yerine, o zaman da hata var mı? DRAM Frequency 6000. Başka değişiklik olmasın.
1 dakika sonunda error verdi.
Deneyip yazayım hemen.Frekans 6000 MHz çek 6200 yerine, o zaman da hata var mı? DRAM Frequency 6000. Başka değişiklik olmasın.
1 dakika sonunda error verdi.
Deneyip yazayım hemen.
1 dakika sonunda error verdi.
Şu an Vsoc 1.3 verdim. Tekrar girip FCLK ayarlayayım mı?IMC mi tırt acaba, 1.3 VSOC verip dene bakalım. Süre uzayacak mı? Gear kapatılamıyor da olabilir tabii, o ihtimal de var. Bazı kitlerde Gear kapatılamıyor, kombinasyona göre değişir.
Proc. ODT Pd 40 ayarlamış, o da çok hoşuma gitmedi ama kite özel bir durum. G.Skill'de böyle değil o kısım.
@RapidLemming955 FCLK 2000 alıp dene bir de. 2167 karıştırmasın.
Şu an Vsoc 1.3 verdim. Tekrar girip FCLK ayarlayayım mı?
Denedim error verdi. FCLK 2000 yapacağım şimdi. Dediğinize de bakayım.Önce böyle dene, hata verirse 2000 FCLK dene. DRAM PDA Sequential ayarlamış mıydın? Ayarlamadıysan Auto kalsın, çok işe yaramıyor bu algoritma.
Denedim error verdi. FCLK 2000 yapacağım şimdi. Dediğinize de bakayım.
Auto'daymış zaten. FCLK 2000 yaptım şimdi teste sokacağım.Sequential yapmadıysan öyle dene. FCLK 2000 ile de hata varsa Gear kapatılamıyor olabilir. @RapidLemming955 Ona ayrı uğraşmak lazım, dirençlerle alakası var. 40 OHM çok mantıklı gelmedi. Pd düşük ayarlamış, MSI kartlar 60 veriyor bunu. ASUS özelinde 40 çok görmedim. Lexar'a özel bu şekilde eğitiyor şu anda sende.
Auto'daymış zaten. FCLK 2000 yaptım şimdi teste sokacağım.
Hangi öncelikle gideyim. Hata verdi çünkü.FCLK 2000 hata verirse Nitro menüsünü bu şekilde ayarla. Bias Auto kalsın. @RapidLemming955 tWRWRSCL 1 de şüpheli aslında, onu 5 yap. Sebep hangisi bilmiyorum, eleyerek devam et bu şekilde.
Eki Görüntüle 259627
@RapidLemming955 Integrated Graphics kapattığından emin ol. Bank Swap APU ayarını Auto çekmeyi dene bir de, bazen stabilite bozduğu oluyor.
Hangi öncelikle gideyim. Hata verdi çünkü.
Nitro dediğiniz gibi yaptım. Başka var mı?