RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.643
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.939
Burada eksik olmuş galiba.
Son düzenleyen: Moderatör:
İletiyorum. Umarım unuttuğum yoktur.Eki Görüntüle 259578
Eki Görüntüle 259579
@RapidLemming955 F10 özet ekranı ilet, kontrol edeyim. Search'ten aratıp birkaç ayarı değiştir. DFE Read Training Enabled, Data Scramble Enabled, Global C-State Enabled, DF C-State Disabled, IOMMU Disabled, SMEE Disabled, TSME Disabled, SVM Mode Disabled. Power Supply Idle Control Typical, SOC Uncore OC Mode Enabled. DRAM PDA Enumeration Sequantial. SATA Disabled. USB4 mevcutsa Disabled, kullanırsan aç.
Kontrol edeyim. Daha açmadım. Boot ederse iletirim.Boot ediyor mu? Ederse A2-B2 lazım.
@RapidLemming955 Voltaj kısmı göremedim, High voltaj açıp yanlış değer girme.
Kontrol edeyim. Daha açmadım. Boot ederse iletirim.
Volatjları unutmuşum. Giriyorum hemen.VSOC 1.25, VDDP 1.1, DRAM Voltage 1.55, VDDQ 1.45, VDDIO 1.4, VDDG 1050.
1 harf, 1 rakam eksik olsa Boot etmez. Gerçi bunun edeceği de şüpheli, şanslı olman lazım. Tekte zordur.
@RapidLemming955 Integrated Graphics kapalı kalsın.