Kayıtla, sorun olmaz. tREFI 65.535, tRFC 372, 6-6-24, 60-60 ayarlarsın attığım gibi. Bunu geçerse hiç sorun yok demektir. 150 dakika minimum geçsin ama. İstersen 180 dakika ayarla, tam 3 saat olsun. 2.5 saat kesmez. Sıcaklıkları kontrol altında tut, 45-50 dereceyi geçerse hata üretebilir.
Error vermiş hocam 28. dakikada.
 

VDD yetmiyor, 1.58 dene. Şu 372 tRFC'li halini dene hatta. 1.6-1.62'ye kadar isteyebilir VDD. Gear kapalı böyle. Fanı 3300 RPM çekeceksin artık.


Bunu Boot edip A2-B2 at bana bakalım. RAM'ler ve IOD Hotspot kaç derece gördü maksimum? HWiNFO sensörleri nasıl?

1782234344157.webp
 
Şimdi fan yüzde 100 yapayım. VDD 1.58 trfc 372 mi yapayım?

VDD 1.6, VDDQ 1.45, VDDIO 1.4 dene ilk. Yetmezse VDD 1.62.

@RapidLemming955 Fan kanatlanmasın, dikkat et ona. Bunu Boot edip A2-B2 at bakalım.

Şimdi fan yüzde 100 yapayım. VDD 1.58 trfc 372 mi yapayım?

Hata verdiğinde IOD Hotspot ve RAM SPD sensörü kaç raporluyor?
 
Son düzenleme: