Son düzenleme:
Şu an bu durumda. Yan kapağı şimdi açtım.
 

Dosya Ekleri

  • 17822355280471979541105606406036.webp
    17822355280471979541105606406036.webp
    3,6 MB · Görüntüleme: 11
Şu an bu durumda. Yan kapağı şimdi açtım.

Bu profile rağmen iyi görünüyor, soldaki yanaştıramadığın için 2-3 derece daha fazla ısınacaktır. Onun silikonu daha kötüyse yine mavi ekran yedirtebilir sana. :D Şimdi 9070 XT cayır cayır oyunda yanarken bu RAM'ler ekstra ısınacak. Bu testte mesela 45 derece ile hata yemiyorsan oyunda da kontrol ettiğinde 45 derece olmalı 2 RAM de. @RapidLemming955

Bir sonraki hata verişi problem ama, şimdi bu profil dipte çünkü. VSOC 1.25 dahi yetmez belki, IOD Hotspot kaç? ARd 0 vs. de var sende. Bunlar voltaj istiyor hepsi.
 
Bu profile rağmen iyi görünüyor, soldaki yanaştıramadığın için 2-3 derece daha fazla ısınacaktır. Onun silikonu daha kötüyse yine mavi ekran yedirtebilir sana. :D Şimdi 9070 XT cayır cayır oyunda yanarken bu RAM'ler ekstra ısınacak. Bu testte mesela 45 derece ile hata yemiyorsan oyunda da kontrol ettiğinde 45 derece olmalı 2 RAM de. @RapidLemming955
Kasa fanlarının devrini de arttırım en kötü. Şu an ses yapan iki şey var zaten. RAM fanı ve pompa.

Bu profile rağmen iyi görünüyor, soldaki yanaştıramadığın için 2-3 derece daha fazla ısınacaktır. Onun silikonu daha kötüyse yine mavi ekran yedirtebilir sana. :D Şimdi 9070 XT cayır cayır oyunda yanarken bu RAM'ler ekstra ısınacak. Bu testte mesela 45 derece ile hata yemiyorsan oyunda da kontrol ettiğinde 45 derece olmalı 2 RAM de. @RapidLemming955

Bir sonraki hata verişi problem ama, şimdi bu profil dipte çünkü. VSOC 1.25 dahi yetmez belki, IOD Hotspot kaç? ARd 0 vs. de var sende. Bunlar voltaj istiyor hepsi.
IoD görünmüyor hocam. HWMONİTÖR mü indirmem lazım?
 
Sağlam ısınıyor IOD, 60-62 derece. Senin hata kaynağı VSOC olabilir. 1.25 yetmeyebilir 62 derece IOD varken. Macunu yenileyip soğutucu montajını tekrardan yapsan belki 55-60 aralığına düşer. MX-7 alıp bir dene sonra.
Genel işlemci sıcaklığından memnunum ama boşta biraz sıcak takılıyor, ama yükte gayet iyi. Şu an 45.5 ve 43.5 sabitlendiler.

Bu bitene kadar devam o zaman. @Ayhan Dönmez

Kapağı geri kapattım 45 ve 43 oldular. Anlık 46-44 oldular bir kere. Onun dışı sabitler şu anda. Birkaç dakikadır sabit.
 
Genel işlemci sıcaklığından memnunum ama boşta biraz sıcak takılıyor, ama yükte gayet iyi. Şu an 45.5 ve 43.5 sabitlendiler.

Bu bitene kadar devam o zaman. @Ayhan Dönmez

Bitene kadar devam ama sınırda bir profil. 45-46 dereceler 120 ns tRFC için sınır, çünkü eş zamanlı 65K tREFI var. Bunlar ekstra ısıtıyor. IOD 60 üzeriyken ARd 0 vs. de zorlayacaktır. Hata alırsan VSOC 1.27 denersin. VDD 1.6 yetmesi lazım normal koşullarda, DRAM kaynaklı hata alırsan da bence VDD'den ziyade sıcaklık dolayısıyla olur. 1.62 VDD denemekten de zarar gelmez tabii, çok sorun voltajlar değil.