RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.696
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.120
Fan uçmadı bu arada.
Açayım mı hocam test?
Açayım mı hocam test?
Kasa fanlarının devrini de arttırım en kötü. Şu an ses yapan iki şey var zaten. RAM fanı ve pompa.Bu profile rağmen iyi görünüyor, soldaki yanaştıramadığın için 2-3 derece daha fazla ısınacaktır. Onun silikonu daha kötüyse yine mavi ekran yedirtebilir sana.Şimdi 9070 XT cayır cayır oyunda yanarken bu RAM'ler ekstra ısınacak. Bu testte mesela 45 derece ile hata yemiyorsan oyunda da kontrol ettiğinde 45 derece olmalı 2 RAM de. @RapidLemming955
IoD görünmüyor hocam. HWMONİTÖR mü indirmem lazım?Bu profile rağmen iyi görünüyor, soldaki yanaştıramadığın için 2-3 derece daha fazla ısınacaktır. Onun silikonu daha kötüyse yine mavi ekran yedirtebilir sana.Şimdi 9070 XT cayır cayır oyunda yanarken bu RAM'ler ekstra ısınacak. Bu testte mesela 45 derece ile hata yemiyorsan oyunda da kontrol ettiğinde 45 derece olmalı 2 RAM de. @RapidLemming955
Bir sonraki hata verişi problem ama, şimdi bu profil dipte çünkü. VSOC 1.25 dahi yetmez belki, IOD Hotspot kaç? ARd 0 vs. de var sende. Bunlar voltaj istiyor hepsi.
Kasa fanlarının devrini de arttırım en kötü. Şu an ses yapan iki şey var zaten. RAM fanı ve pompa.
IoD görünmüyor hocam. HWMONİTÖR mü indirmem lazım?
Genel işlemci sıcaklığından memnunum ama boşta biraz sıcak takılıyor, ama yükte gayet iyi. Şu an 45.5 ve 43.5 sabitlendiler.Sağlam ısınıyor IOD, 60-62 derece. Senin hata kaynağı VSOC olabilir. 1.25 yetmeyebilir 62 derece IOD varken. Macunu yenileyip soğutucu montajını tekrardan yapsan belki 55-60 aralığına düşer. MX-7 alıp bir dene sonra.
Genel işlemci sıcaklığından memnunum ama boşta biraz sıcak takılıyor, ama yükte gayet iyi. Şu an 45.5 ve 43.5 sabitlendiler.
Bu bitene kadar devam o zaman. @Ayhan Dönmez