9070 XT kartı için RAM stabilitesinden ve özellike PBO-CO stabilitesinden emin olmadıkça kesinlikle bu karta UV uygulama. Ekran kartı en en son adım. İşleri çok karıştırır.
Zaten ona en son ellerim. Önce RAM sonra işlemci, en son GPU.

Tamamdır. Sorun olursa iletirim buradan.
 
Şu tRP 30 ya da 32 olaydı tadından yenmezdi. Kit benim olsa 1.8 volt kadar basıp nedenini anlamaya çalışırdım ama senin adına getirisi olmayacağı için çok anlamsız olur. 36 göz bozuyor A-Die için. A-Die tRP açabilmesiyle zaten 16 GB M-Die'dan net şekilde ayrılır.
TRP A-Die 6000mhzde 28 olabiliyor normal voltajlarla, 6200-6400 30 sınır +0.2 VDD ile çözülüyor, onun üstünde tCL+4 yapmak gerekiyor diye biliyorum.
 
Zaten ona en son ellerim. Önce RAM sonra işlemci, en son GPU.

Tamamdır. Sorun olursa iletirim buradan.

Ben de seninle eş zamanlı yaptım. Yaz sıcağında ancak bu kadar, 6600:2200 çok zorlar, IMC limit senaryo. ARd 0.

1782248077261.webp


TRP A-Die 6000mhzde 28 olabiliyor normal voltajlarla, 6200-6400 30 sınır +0.2 VDD ile çözülüyor, onun üstünde tCL+4 yapmak gerekiyor diye biliyorum.

Burada yemedi maalesef, hatta konuyu gereksiz yere 10 sayfa fazla uzattı diyebilirim. tRP 32 6000'de dahi Gear açıkken hatalı. Gear kapalı açık farksız.
 
Ben de seninle eş zamanlı yaptım. Yaz sıcağında ancak bu kadar, 6600:2200 çok zorlar, IMC limit senaryo. ARd 0.

Eki Görüntüle 259878



Burada yemedi maalesef, hatta konuyu gereksiz yere 10 sayfa fazla uzattı diyebilirim. tRP 32 6000'de dahi Gear açıkken hatalı. Gear kapalı açık farksız.
Tras-tRC kuralı yok belki ondandır, tRC düşürmekde ekstra voltaj istiyor bazen, o kuralı bozmak da benim testlerime göre pek fark etmemişti, tRP düşmeyen A-Die görmedim.
 
Tras-tRC kuralı yok belki ondandır, tRC düşürmekde ekstra voltaj istiyor bazen, o kuralı bozmak da benim testlerime göre pek fark etmemişti, tRP düşmeyen A-Die görmedim.

Bana denk geldi ama yaygın bir durum değil. Diğer timing'ler gevşekken bakmak lazım, vardır bir derdi. Kurallık pek durum yoktu sanki bu konu özelinde.
 
Bana denk geldi ama yaygın bir durum değil. Diğer timing'ler gevşekken bakmak lazım, vardır bir derdi. Kurallık pek durum yoktu sanki bu konu özelinde.
Siyah ekran yedim hocam. Ne yapacagım?

Yanlış alarm. Monitör piksel yenileme yapmış. Test sorunsuz devam ediyor.
@Ayhan Dönmez bir an korktum hocam ekran bir anda siyah oldu. Tıkladım bir şey değişmiyor, sistem de çalışıyor. Piksel yenileme yapmış meğerse.
 
Son düzenleme: