Tamam o zaman sıkıntı yok. Bir arkadaş söylemişti bana da. Biraz bakındım da tam emin olamadım. Boşta da normalde göre bir tık sıcak olunca doğru gibi geldi. Hangisini yapsak daha iyi olur peki?

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp



Memory kısmı 2x16 GB için 26G yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual CCD kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.

Daha OK basmadım. Bundan önce -10 ve +150 idi. -25 yapıp deneyebilirim. Yani +150 kalabilir.

Özet ekranı at bana bir. +150/-25'ten başla. Silikona bağlı.
 
Şu an görselde attığım gibi yani -25 ve +100.

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp



Memory kısmı 2x16 GB için 26G yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual CCD kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.



Özet ekranı at bana bir. +150/-25'ten başla. Silikona bağlı.
Özet ekranı var hocam yukarıda. 150 yapıyorum şu an.
 
VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp



Memory kısmı 2x16 GB için 26G yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual CCD kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.



Özet ekranı at bana bir. +150/-25'ten başla. Silikona bağlı.
Bunun kurulumu biraz karışıktı yanlış hatırlamıyorsam. Nasıl yapıyorduk.
 
Bunun kurulumu biraz karışıktı yanlış hatırlamıyorsam. Nasıl yapıyorduk.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.
 
VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.
Başlattım hocam testi biraz önce. Şu an için bir sorun yok. Şu an normal duruyor. Fan devirleri arttı biraz sadece işlemci ısındığı için.
 

Dosya Ekleri

  • 17823880059825539383777427190632.webp
    17823880059825539383777427190632.webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 18
  • 17823880286885159707992260314145.webp
    17823880286885159707992260314145.webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 20
Bu sana 9000 yetmeyebilir, şimdilik yapsın ama, fikir verir. Bundaki problem şu, VT3 gibi bir testte 5.7 GHz Boost elde edemezsin çünkü soğutma yetersiz ama oyunda 5.7 görür sahneye bağlı. VT3 ile emin olduktan sonra oyunda da iyice gözlemek lazım. @RapidLemming955
Oyundan bol şey yok hocam PC'de. Denerim test bitince.

Oyundan bol şey yok hocam PC'de. Denerim test bitince.
Normalde oyunlarda 63 geçmiyordu. 60-63 arası takılırdı ama test arttırdı. Fan devirleri arttı zaten biraz. Aşırı değil ama yine de.