Bakalım olacak mı hocam. İnşallah olur. En kötü eskiye döneceğim.

Amca'nın yanına taşıyacağız seni de, merak etme. Amca'dan eksik kalır yanın yok, CL22 yapılsa onu da yapardık. CL22 ancak 4400 MT/s Boot ediyor şu anda. Forumda ROG ASTRAL RTX 5080 birini bulup V-Ray'de amcayı geçirtmemiz lazım bir de. Yoksa mecburen alıp amcayı geçip iade edeceğiz.
 
Test işi kötü yoksa ayarlamak güzel. Tam oyun oynarken şimdi 2.5 saatlik testin bitmesini bekliyorum.

@MAH0A 1 hafta etti test, sen en azından 3-5 saat ile yetiniyorsun. İşin bir de o boyutu var.

Test işi kötü yoksa ayarlamak güzel. Tam oyun oynarken şimdi 2.5 saatlik testin bitmesini bekliyorum.

6200 profilde de Control Line 1, VDDP 1.1 kalacak. Control Line 0, saldım çayıra mevlam kayıra demek. Problem çıkartır 60+ IOD'da.

Gear kapalı o profilde bir de, sebebi o. Hem Ard 0 hem Gear kapalı hem de Control Line 0 limitin de limiti oluyor. @RapidLemming955
 
@MAH0A 1 hafta etti test, sen en azından 3-5 saat ile yetiniyorsun. İşin bir de o boyutu var.



6200 profilde de Control Line 1, VDDP 1.1 kalacak. Control Line 0, saldım çayıra mevlam kayıra demek. Problem çıkartır 60+ IOD'da.

Gear kapalı o profilde bir de, sebebi o. Hem Ard 0 hem Gear kapalı hem de Control Line 0 limitin de limiti oluyor. @RapidLemming955
Ne güzel mutluydum. 1/2/0 açmıştık. -25/+150 yemişti. Her şey yolunda değerler iyi iken @Mr. Falcon ile PUBG girelim dedik. Yanında error promosyon geldi.
 
Ne güzel mutluydum. 1/2/0 açmıştık. -25/+150 yemişti. Her şey yolunda değerler iyi iken @Mr. Falcon ile PUBG girelim dedik. Yanında error promosyon geldi.

Şu anda güncel durum nasıl? Telefonla bir çek yine. Silüetin yansısın.

Ne güzel mutluydum. 1/2/0 açmıştık. -25/+150 yemişti. Her şey yolunda değerler iyi iken @Mr. Falcon ile PUBG girelim dedik. Yanında error promosyon geldi.

@Mr. Falcon uğursuzluk var, Micron 5600 CL48 kullanıyor. :D
 

Dosya Ekleri

  • IMG20260626203206.webp
    IMG20260626203206.webp
    2,9 MB · Görüntüleme: 8
  • IMG20260626203152.webp
    IMG20260626203152.webp
    2,9 MB · Görüntüleme: 8
Patlama, çatlama, kaçak var mı? Şu fan işini çözsen aradaki fark bu derece olmazdı. Normalde 1-2 derece fark ediyor. Ufak Thermalright fanlardan da alıp tıkıştır o araya olmazsa. GGTR'de satılıyor. @RapidLemming955 Ekstra destekle, CL24 her babayiğit harcı değil. Artık ona uygun davranman lazım.
Benim sorun soğutucu. Boru alttan gitse hiçbir sorun olmayacak.