RapidLemming955
Üstün
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.882
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.469
Bellek temizliği sonrası AIDA ne diyor? Memory çift tıklarken Mouse oynatma, orada kalsın. NS yüksek çıkartır.
Bellek temizliği sonrası AIDA ne diyor? Memory çift tıklarken Mouse oynatma, orada kalsın. NS yüksek çıkartır.
Yapıyorum şu an. Sonucu iletirim.36-36 haliyle aynı mı verdi yani? Bir tık daha kısması lazımdı. İstersen bir 5-10 dakika RTP bak, acaba direkt hata mı var? @RapidLemming955
3 dakika oldu sorun yok şu an. İşlemci %100 kullanıyor sadece.35-35 de bıraklabilir ya da 36-36 da kalabilir o kısım. 34 genelde daha iyi sonuç verir, VDD istiyor o kısım da aynı şekilde. AIDA'da bir tık daha kısar ama, sende hiç kısmamış sanırım. @RapidLemming955
3 dakika oldu sorun yok şu an. İşlemci %100 kullanıyor sadece.
Diğer oyunlara yarın sabah bakarım. En son PUBG.Kullansın, işlemciyle işimiz yok. %200 kullansın isterse.CPU+RAM testi bunlar, bir 10-15 dakika bak bakalım. Sonrasında 1 kere Restart atıp tekrardan AIDA bak. CS tekrarı yaparsın, bu hali daha iyi çünkü. Sonrasında oyunlarda bakarsın. @RapidLemming955
Error yedim 6. Dakika.Kullansın, işlemciyle işimiz yok. %200 kullansın isterse.CPU+RAM testi bunlar, bir 10-15 dakika bak bakalım. Sonrasında 1 kere Restart atıp tekrardan AIDA bak. CS tekrarı yaparsın, bu hali daha iyi çünkü. Sonrasında oyunlarda bakarsın. @RapidLemming955
Diğer oyunlara yarın sabah bakarım. En son PUBG.
O zaman bu dursun biraz.
Error yedim 6. Dakika.
Başlattım testi. Sonucu iletirim.Sıcaklık ve VDD sorunsalı. 35-35 dene bakalım. TRAS ve TRC 60 eşle.