CS performansı güzel ama Gear kapalıya göre çok da fark yok. İlk defa akan oyunda 600 üstü gördüm. Onun dışında gayet normal.

Zaten ciddi fark olmaz ama o kadar uğraşmışken Gear kapalı kullan. Dediğim gibi, derece 40-42 geçmedikçe Crash vermez gibi. Test edersen 48-50 derece tolere etmez ama, 1.75 VDD lazım minimum.
 
@RapidLemming955 8000-8400 aralığı açabilmiş olsak CS için o frekanslar daha iyi ama forum ortamından imkansız. VDDIO, VDDP, VDDQ vs. çok duyarlı o aralık, uzaktan 500 sayfa sürer. Yine de başaramayız gibi, IMC tolere etmiyor. 60 derece IOD'da imkansız diyeyim.


Senin testin oyun bundan sonra, sorunla karşılaşırsan söyle. Bakarız tekrar. Fan olayını düzeltirsen test yaparsın, bu şekilde 1 km öteden üflüyor.
 
Şu an güzel gibi. Diğer oyunlara da bakmak lazım. BemaNG de fark olur diye düşünüyorum. Onun dışı çok fazla fark etmez herhalde.

@RapidLemming955 8000-8400 aralığı açabilmiş olsak CS için o frekanslar daha iyi ama forum ortamından imkansız. VDDIO, VDDP, VDDQ vs. çok duyarlı o aralık, uzaktan 500 sayfa sürer. Yine de başaramayız gibi, IMC tolere etmiyor. 60 derece IOD'da imkansız diyeyim.



Senin testin oyun bundan sonra, sorunla karşılaşırsan söyle. Bakarız tekrar. Fan olayını düzeltirsen test yaparsın, bu şekilde 1 km öteden üflüyor.
Biraz daha yaklaştırdım ben onu. Dibinde. Olmasa da yakın sayılır. O işi daha sonra bakarız artık. Önce sistemin tadını çıkarayım biraz.
 
Şu an güzel gibi. Diğer oyunlara da bakmak lazım. BemaNG de fark olur diye düşünüyorum. Onun dışı çok fazla fark etmez herhalde.


Biraz daha yaklaştırdım ben onu. Dibinde. Olmasa da yakın sayılır. O işi daha sonra bakarız artık. Önce sistemin tadını çıkarayım biraz.

Aynen öyle, TR forumlarında CL24 açabilen neredeyse yok. Ben açtırdım sen ve @MAH0A 'ya. Kimse cesaret edemez. Bir de ben ve tanıdığım birkaç kişide var, bir de Amca'da var. O kadar sadece.

@elninolaz ile kıyaslayın. Güncel:

1782524844354.webp
 
Son düzenleme:
Aynen öyle, TR forumlarında CL24 açabilen neredeyse yok. Ben açtırdım sen ve @MAH0A 'ya. Kimse cesaret edemez. Bir de ben ve tanıdığım birkaç kişide var, bir de Amca'da var. O kadar sadece.

@elninolaz ile kıyaslayın. Güncel:

Eki Görüntüle 260857
Yok hocam. IOD sıkıntı benim. Kararsızlık var yine. CS oynadığımda sorun yok ama RDR girince 2 kere dondu. Biri siyah ekran, diğerinde oyun dondu ama PC'de sorun yoktu.