2008'liyim. Son iki yılda çoğu şeyden soğudum, özellikle eylül ayından bu yana bu durum daha da arttı. Şarkı dinlemek bile artık eskisi kadar sarmıyor. Bilgisayar desen, o da baydı artık. Geleceğim iyi olsun diye yedi aydır sanayide çalışıyorum; beni tutan bir tek o var. Eskisi kadar ne bilgisayar sarıyor ne de başka bir şey. Bir de aşırı derecede kafaya takan biriyim ve çok düşünürüm. Bende adhd tanısı var; belki de bu durum ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Hiçbir şeyden zevk alamamak gerçekten çok kötü bir şey.