FurkaN35

Becerikli
Katılım
28 Şubat 2026
Mesajlar
128
Beğeniler
25
2008'liyim. Son iki yılda çoğu şeyden soğudum, özellikle Eylül ayından bu yana bu durum daha da arttı. Şarkı dinlemek bile artık eskisi kadar sarmıyor. Bilgisayar desen, o da baydı artık. Geleceğim iyi olsun diye yedi aydır sanayide çalışıyorum; beni tutan bir tek o var. Eskisi kadar ne bilgisayar sarıyor ne de başka bir şey. Bir de aşırı derecede kafaya takan biriyim ve çok düşünürüm. Bende ADHD tanısı var; belki de bu durum ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Hiçbir şeyden zevk alamamak gerçekten çok kötü bir şey.
 
2008'liyim. Son iki yılda çoğu şeyden soğudum, özellikle eylül ayından bu yana bu durum daha da arttı. Şarkı dinlemek bile artık eskisi kadar sarmıyor. Bilgisayar desen, o da baydı artık. Geleceğim iyi olsun diye yedi aydır sanayide çalışıyorum; beni tutan bir tek o var. Eskisi kadar ne bilgisayar sarıyor ne de başka bir şey. Bir de aşırı derecede kafaya takan biriyim ve çok düşünürüm. Bende adhd tanısı var; belki de bu durum ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Hiçbir şeyden zevk alamamak gerçekten çok kötü bir şey.

Kısaca ergenlik. İnanılmaz depresiflik ve dünyanın sonu hissi, spora başla derdim ama sanayi yeterince hoplatıyordur. Bilgisayardan uzaklaş; kendine yeni bir hobi edin, aktivitesi mümkün olduğunca az olsun. Yapboz veya satranç gibi.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hayatını değiştir. Bilgisayar sarmıyor mu? Resim çizmeyi öğren, dil öğren, kitap oku, değişiklikler yap.