FurkaN35
Becerikli
- Katılım
- 28 Şubat 2026
- Mesajlar
- 128
- Beğeniler
- 25
2008'liyim. Son iki yılda çoğu şeyden soğudum, özellikle Eylül ayından bu yana bu durum daha da arttı. Şarkı dinlemek bile artık eskisi kadar sarmıyor. Bilgisayar desen, o da baydı artık. Geleceğim iyi olsun diye yedi aydır sanayide çalışıyorum; beni tutan bir tek o var. Eskisi kadar ne bilgisayar sarıyor ne de başka bir şey. Bir de aşırı derecede kafaya takan biriyim ve çok düşünürüm. Bende ADHD tanısı var; belki de bu durum ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum. Hiçbir şeyden zevk alamamak gerçekten çok kötü bir şey.