B850M-K ötesi gereksiz bu sokette, bir de RAM tuning çok açık bir kart. 8400 MT/s dahi verebiliyor, Ryzen 9000 ile çok daha rahat ve A-Die modüller ile. Diğer opsiyon B850M Force. X870E Hero almanın 1 FPS getirisi yok yani, hatta götürüsü var. Normal kullanıcıya hitap etmiyor bu kartlar, tak çalıştır kullandıkları için. Adamlarda para var, haliyle nereye harcayacağını bilemiyor. RTX 5090 Astral ve Hero alıp geçiyor. Sonrasında 6400 MT/s 1:2 mod kullanılıyor bu sistemler. Bir de akabinde paralı optimizasyon yapan kişiler tarafından bir güzel silkeleniyorlar, tam oluyor.
TR forumlarında bu tarz bir hizmet hiç olmadı yani, kendi gözünle gördün mü CL24 açtıran şu ana dek herhangi bir forumda? Ben görmedim, o yüzden de bu kadar süre devam ettim zaten. Bir ikinci kişi gelse bırakacaktım çoktan.
@MAH0A Bu işin bana katkısı ya da bir getirisi yok, götürüsü var.
@MAH0A Bir de işten anlayan kişi statüsünde olduğun vakit piyasada dolaşıp tuning yapan adamların ne kadar balon olduğu ortaya çıkıyor. DDR5 rehberi yayınlayan şahıs da buna dahil. Aynı ekipman sende olsa şu anda düşünemiyorum yani, hepinizin bilgi birikimi bu şahıslardan katbekat fazla olduğunu düşünüyorum.