Valla ne yalan söyleyeyim, yaptığın ayarın tutması bazen oyundan daha keyifli oluyor, o yüzden geçtim. Ayrıca bana 5000 TL'ye geldi; şu ana kadar yaptığım en mantıklı alışverişlerden biri oldu.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Valla ne yalan söyleyeyim, yaptığın ayarın tutması bazen oyundan daha keyifli oluyor, o yüzden geçtim. Ayrıca bana 5000 TL'ye geldi; şu ana kadar yaptığım en mantıklı alışverişlerden biri oldu.

B850M-K ötesi gereksiz bu sokette, bir de RAM tuning çok açık bir kart. 8400 MT/s dahi verebiliyor, Ryzen 9000 ile çok daha rahat ve A-Die modüller ile. Diğer opsiyon B850M Force. X870E Hero almanın 1 FPS getirisi yok yani, hatta götürüsü var. Normal kullanıcıya hitap etmiyor bu kartlar, tak çalıştır kullandıkları için. Adamlarda para var, haliyle nereye harcayacağını bilemiyor. RTX 5090 Astral ve Hero alıp geçiyor. Sonrasında 6400 MT/s 1:2 mod kullanılıyor bu sistemler. Bir de akabinde paralı optimizasyon yapan kişiler tarafından bir güzel silkeleniyorlar, tam oluyor.

İşlemci değişince de düşünebilirim, şu an acelem yok aslında. Zaten stabil ettim o kadar zahmetten sonra. Bu kadar kolay vazgeçmeyelim 😁

TR forumlarında bu tarz bir hizmet hiç olmadı yani, kendi gözünle gördün mü CL24 açtıran şu ana dek herhangi bir forumda? Ben görmedim, o yüzden de bu kadar süre devam ettim zaten. Bir ikinci kişi gelse bırakacaktım çoktan. @MAH0A Bu işin bana katkısı ya da bir getirisi yok, götürüsü var.

@MAH0A Bir de işten anlayan kişi statüsünde olduğun vakit piyasada dolaşıp tuning yapan adamların ne kadar balon olduğu ortaya çıkıyor. DDR5 rehberi yayınlayan şahıs da buna dahil. Aynı ekipman sende olsa şu anda düşünemiyorum yani, hepinizin bilgi birikimi bu şahıslardan katbekat fazla olduğunu düşünüyorum.
 
B850M-K ötesi gereksiz bu sokette, bir de RAM tuning çok açık bir kart. 8400 MT/s dahi verebiliyor, Ryzen 9000 ile çok daha rahat ve A-Die modüller ile. Diğer opsiyon B850M Force. X870E Hero almanın 1 FPS getirisi yok yani, hatta götürüsü var. Normal kullanıcıya hitap etmiyor bu kartlar, tak çalıştır kullandıkları için. Adamlarda para var, haliyle nereye harcayacağını bilemiyor. RTX 5090 Astral ve Hero alıp geçiyor. Sonrasında 6400 MT/s 1:2 mod kullanılıyor bu sistemler. Bir de akabinde paralı optimizasyon yapan kişiler tarafından bir güzel silkeleniyorlar, tam oluyor.



TR forumlarında bu tarz bir hizmet hiç olmadı yani, kendi gözünle gördün mü CL24 açtıran şu ana dek herhangi bir forumda? Ben görmedim, o yüzden de bu kadar süre devam ettim zaten. Bir ikinci kişi gelse bırakacaktım çoktan. @MAH0A Bu işin bana katkısı ya da bir getirisi yok, götürüsü var.

@MAH0A Bir de işten anlayan kişi statüsünde olduğun vakit piyasada dolaşıp tuning yapan adamların ne kadar balon olduğu ortaya çıkıyor. DDR5 rehberi yayınlayan şahıs da buna dahil. Aynı ekipman sende olsa şu anda düşünemiyorum yani, hepinizin bilgi birikimi bu şahıslardan katbekat fazla olduğunu düşünüyorum.
Doğru, hocam, katılıyorum size. Şu Hero anakart bize yaramaz mı? Tak çalıştır kullanmıyoruz, sonuçta dibine kadar tuning delisiyiz, malum. B850M-K'ya göre dişe dokunur fark görmezsin derseniz, manası yok elbette ama örnek veriyorum, bir sonraki işlemcim tek CCD'li en iyi X3D işlemci olur sonraki nesilde. Şu an için R7 9850X3D neyse, ona göre alacağım artık. Bu durumda siz AM5'i de en az 5-6 yıl kullanacağınız senaryoda, değer olduğunu düşünüyor musunuz?

@Ayhan Dönmez benden başka CL24 kullanan var mı şu an forumda ya da TR'de?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Doğru, hocam, katılıyorum size. Şu Hero anakart bize yaramaz mı? Tak çalıştır kullanmıyoruz, sonuçta dibine kadar tuning delisiyiz, malum. B850M-K'ya göre dişe dokunur fark görmezsin derseniz, manası yok elbette ama örnek veriyorum, bir sonraki işlemcim tek CCD'li en iyi X3D işlemci olur sonraki nesilde. Şu an için R7 9850X3D neyse, ona göre alacağım artık. Bu durumda siz AM5'i de en az 5-6 yıl kullanacağınız senaryoda, değer olduğunu düşünüyor musunuz?

@Ayhan Dönmez benden başka CL24 kullanan var mı şu an forumda ya da TR'de?

Sanmıyorum. Amca CL24 M-Die demiş, video atınca bakarsın. Seçmece kit harici açamaz. M-Die hele hiç açamaz normal koşullarda, özel üretim olması lazım. Binning gerekir.
 
Sanmıyorum. Amca CL24 M-Die demiş, video atınca bakarsın. Seçmece kit harici açamaz. M-Die hele hiç açamaz normal koşullarda, özel üretim olması lazım. Binning gerekir.
O zaman bellek açısından kendimi şanslı sayıyorum CL24 açabildiğim için, keza IMC de aynı şekilde (bu kadar çöp IMC dedik ama açtı).
 
O zaman bellek açısından kendimi şanslı sayıyorum CL24 açabildiğim için, keza IMC de aynı şekilde (bu kadar çöp IMC dedik ama açtı).

A-Die 1.7-1.75 verdikten sonra her türlü açılıyor. Millet 1.7-1.75 verip de bizim gibi gündelik kullanmaz, sorun orada. 1.5 üzeri zararlı diyor adamlar. Kime ne anlatıyoruz yani. :)