RAM fanı 3200 RPM gösteriyor şu an full hızda dönderiyorum.

Dikkat edin, kanatlanmasın. HWiNFO sensör takibi yapın, 10 dakika sonra iletin hepsini. RAM Test Pro dediğim şekilde başlatın.

 
Dikkat edin, kanatlanmasın. HWiNFO sensör takibi yapın, 10 dakika sonra iletin hepsini. RAM test Pro dediğim şekilde başlatın.


Oyundayım muhteşem akıcı şu an.

image.webp


image.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Son düzenleyen: Moderatör:
PBO açmadan deneyeceğim bir süre ustam, 5225 MHz gayet yeterli olur bence. Curve falan yapmaya gerek var mı?

Gerek yok, RAM ayarı tatmin eder. Curve istiyorsan 4-5 saat VT3 bakmak lazım sende. GPU overclock stabil olmayabilir bir de, çöküyorsa oyun. Onu da gözden geçirmen gerekebilir.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Son düzenleyen: Moderatör:
Daha ellemeyeyim, ben oyun oynamaya bakayım bence ustam, GPU için 975 mV, 3000 MHz verdim. Core mem +2000. Şu an bu arada RAM'ler 35 dereceyi geçmiyor, maşallah.

3 GHz olmuyorsa GPU 2.9 GHz sabitle en azından. Memory +2000 kalsın. Oyun arka planda çalışırken hallet Afterburner'i. Eğri ayarlamayı biliyorsun zaten programdan. Curve Editor'den 950 mV 2.9 GHz dene.

Oyunu tam ekrandan çıkarıp penceresiz ya da pencereli iken hallet, daha gerçekçi oluyor. Diğer türlü 15-30 mV vs. oynayabiliyor masaüstünde yaparsan kart boştayken. @Görkem5252