Görkem5252
Çalışkan
- Katılım
- 28 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 215
- Beğeniler
- 43
RAM fanı 3200 RPM gösteriyor şu an full hızda dönderiyorum.
Son düzenleyen: Moderatör:
RAM fanı 3200 RPM gösteriyor şu an full hızda dönderiyorum.
Dikkat edin, kanatlanmasın. HWiNFO sensör takibi yapın, 10 dakika sonra iletin hepsini. RAM test Pro dediğim şekilde başlatın.
Doğru görünüyor, A2-B2 iletin. 300 dakika RTP lazım. Bellek temizliği sonrası Auto basın. Errors 1, Minutes 300 ayarlayın. Start verebilirsin sonra. HWiNFO sensörleri 10 dakika sonra iletin. @Görkem5252 Arka plan bomboş olsun, çerçöp kapatın test anında.
Test lazım, sonra oyun çökerse ben sorumlu değilim.
Bu çökmeler GPU overclock kaynaklı da olabilir bu arada, PBO kaynaklı da. Haberin olsun. @Görkem5252 tek sebep RAM değil.
PBO açmadan deneyeceğim bir süre ustam, 5225 MHz gayet yeterli olur bence. Curve falan yapmaya gerek var mı?
Gerek yok, RAM ayarı tatmin eder. Curve istiyorsan 4-5 saat VT3 bakmak lazım sende. GPU overclock stabil olmayabilir bir de, çöküyorsa oyun. Onu da gözden geçirmen gerekebilir.
Hocam ben böyle bir akıcılık görmedim; maşallah, ilk defa böyle zevk verici geldi oyun.
Bundan sonra amca çöp timing gireceğiz, diğer türlü akıcılık bozuyor.
Daha ellemeyeyim, ben oyun oynamaya bakayım bence ustam, GPU için 975 mV, 3000 MHz verdim. Core mem +2000. Şu an bu arada RAM'ler 35 dereceyi geçmiyor, maşallah.