3 GHz olmuyorsa GPU 2.9 GHz sabitle en azından. Memory +2000 kalsın. Oyun arka planda çalışırken hallet Afterburner'i. Eğri ayarlamayı biliyorsun zaten programdan. Curve Editor'den 950 mv 2.9 GHz dene.

Oyunu tam ekrandan çıkarıp penceresiz ya da pencereli iken hallet, daha gerçekçi oluyor. Diğer türlü 15-30 mv vs. oynayabiliyor masaüstünde yaparsan kart boştayken. @Görkem5252

3GHz olamıyor 30 -40 kayıp hep dediğiniz gibi yapalım öyleyse.
 
3GHz olamıyor 30 -40 kayıp hep dediğiniz gibi yapalım öyleyse.

Olamıyorsa dediğim gibi yap, silikonla alakalıdır. Her silikon yemez. Denemek lazım. 950 mV 2.9 sabitle, oyun arka planda çalışırken yap bunu. Önce resetle şu anki profili, üzerine eğri çizersin. Oyun penceresizken vs. yap, kart anlık yükte olsun yani, öyle diyeyim. Tam ekrandan çıkınca kart boşa düşüyor, mV oynuyor.
 
Olamıyorsa dediğim gibi yap, silikonla alakalıdır. Her silikon yemez. Denemek lazım. 950 mv 2.9 sabitle, oyun arka planda çalışırken yap bunu. Önce resetle şu anki profili, üzerine eğri çizersin. Oyun penceresizken vs. yap, kart anlık yükte olsun yani, öyle diyeyim. Tam ekrandan çıkınca kart boşa düşüyor, mv oynuyor.

Yaptım 2865 görüyor en fazla.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam fan ayarlarından anlar mısınız?

Onun için bu 2 konuyu takip et. Pump ve RAM fanı %100 dönder, RAM fanı kanatlanırsa %80 sabitle. Fanları PWM alabilirsin.