@Görkem5252 önce oyunlarda deneme, VT3 yapılması şart. +175/-22 dene mümkünse, bunları değiştirip teste al aynı şekilde. 7200 saniye sana yetmez, 14400 yaz sol üste. 26g ayarlayıp başlat. 10 dakika sonra tüm sensörleri iletirsin VT3 ile beraber.

Eki Görüntüle 260365

Eki Görüntüle 260368

@MAH0A bu kısımdan hata kodu takip edilecek.


10 dakika oldu resimleri atıyorum.

image.webp


image.webp


10 dakika oldu resimleri atıyorum.

15 dakıkada testi kapattım hocam, işteyim şu an. Gece sabaha kadar bıraksam teste olur mu?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
@Görkem5252 Önce oyunlarda deneme, VT3 yapılması şart. +175/-22 dene mümkünse, bunları değiştirip teste al aynı şekilde. 7200 saniye sana yetmez, 14400 yaz sol üste. 26G ayarlayıp başlat. 10 dakika sonra tüm sensörleri iletirsin VT3 ile beraber.

Eki Görüntüle 260365

Eki Görüntüle 260368

@MAH0A Bu kısımdan hata kodu takip edilecek.

1.73 VDD hata yok. 2 saat 5 dakika toplam. Bellekler max 57 derece.
 
15 dakıkada testi kapattım hocam işteyim şu an gece sabaha kadar bıraksam teste olur mu?

Sol üst kısma 18000 yazın, 18 bin yani. Sabaha kadar dursun. Bellek temizleyip başlatırsın aynı şekilde. Emin olman lazım stabiliteden, çökme olursa üzücü olur bu saatten sonra. @Görkem5252

1.73 VDD hata yok. 2 saat 5 dakika toplam. Bellekler max 57 derece.

@MAH0A 1.72 sınırdaymış demek ki.
 
Sol üst kısma 18000 yazın, 18 bin yani. Sabaha kadar dursun. Bellek temizleyip başlatırsın aynı şekilde. Emin olman lazım stabiliteden, çökme olursa üzücü olur bu saatten sonra. @Görkem5252

@MAH0A 1.72 sınırdaymış demek ki.

Hocam BIOS'tan dahili grafik kapattıgım halde Aygıt Yöneticisi'nden görünüyor bu neden olur? MSI Afterburner onu seçmişti PC'yi açtıgımda garip şeyler oluyor 😀
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam BIOS'tan dahili grafik kapattıgım halde Aygıt Yöneticisi'nden görünüyor bu neden olur? MSI Afterburner onu seçmişti PC'yi açtıgımda garip şeyler oluyor 😀

Onun sorumlusu MSI anakart, @MAH0A ile kartınız aynı. Seninle aynı dilden ancak o konuşabilir. Tekrar kapat dahili grafik BIOS girip.

@Görkem5252 Sana tavsiyem DDU ile güvenli modda AMD ve NVIDIA seçip iyice temizle sürücüleri. Sonrasında GPU driver kurarsın tek başına. Sürücüyü de önceden indirip Ethernet kabloyu çek. Kendin Offline olarak kuracaksın sürücüyü, Windows Update müdahale etmesin yani.

@Görkem5252 Güvenli mod için CMD yönetici açıp bu komutları girebilirsin.

Güvenliye giriş: bcdedit /set {current} safeboot minimal

Güvenliden çıkış: bcdedit /deletevalue {default} safeboot
 
Onun sorumlusu MSI anakart, @MAH0A ile kartınız aynı. Seninle aynı dilden ancak o konuşabilir. Tekrar kapat dahili grafik BIOS girip.

@Görkem5252 sana tavsiyem DDU ile güvenli modda AMD ve NVIDIA seçip iyice temizle sürücüleri. Sonrasında GPU driver kurarsın tek başına. Sürücüyü de önceden indirip Ethernet kabloyu çek. Kendin offline olarak kuracaksın sürücüyü, Windows Update müdahale etmesin yani.

@Görkem5252 güvenli mod için CMD yönetici açıp bu komutları girebilirsin.

Güvenliye giriş: BCDEdit /set {current} safeboot minimal.

Güvenliden çıkış: BCDEdit /deletevalue {default} safeboot.

Tamam hocam hallettim şimdi testi başlattım 18000 olacak şekilde.

Tamam hocam hallettim şimdi testi başlattım 18000 olacak şekilde.

Sıkıntı var mı hocam, değerler nasıl?
 

Dosya Ekleri

  • image.webp
    image.webp
    3,5 MB · Görüntüleme: 4
  • image.webp
    image.webp
    3,7 MB · Görüntüleme: 6
Son düzenleme: