Teknopatici
Becerikli
- Katılım
- 24 Şubat 2026
- Mesajlar
- 136
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 25
Hocam, 1:1 çalışsın yeter. 6000 MHz CL28, aynı değerlere denk geliyor diye biliyorum. Bu bile olur.
CL26 sorunsuz çalışırsa harika olur. Yüksek frekans peşinde değilim; amacım 1:1 oranında mümkün olan en düşük gecikmeyi almak.
Genelde Overwatch ve Valorant oynuyorum, ama önceliğim Overwatch. Monitörüm 480 Hz, 1080p düşük-orta ayarlarda stuttersız ve akıcı bir deneyim istiyorum.
Sizce bu RAM'de 6000 MHz CL26'yı stabil şekilde yapmak kolay olur mu hocam?
Hocam, siz oyun oynuyor musunuz?
CL26 sorunsuz çalışırsa harika olur. Yüksek frekans peşinde değilim; amacım 1:1 oranında mümkün olan en düşük gecikmeyi almak.
Genelde Overwatch ve Valorant oynuyorum, ama önceliğim Overwatch. Monitörüm 480 Hz, 1080p düşük-orta ayarlarda stuttersız ve akıcı bir deneyim istiyorum.
Sizce bu RAM'de 6000 MHz CL26'yı stabil şekilde yapmak kolay olur mu hocam?
Hocam, siz oyun oynuyor musunuz?
Son düzenleyen: Moderatör: