Doğru, sonu SD-dd ile bitenler sende kullanılmıyor. 1 bırakabilirsin onları ama şimdi değil, bazı senaryolarda boot etmediği oluyor.

Eki Görüntüle 278580

Sc'lerin Auto'su da 1 ama yine de 1 ayarla. 1:2 modda 2 ayarlıyor anakart mesela B850M-K'da. 8000 civarı ile senin işin yok gerçi ama yine de elle girmek lazım, bu tarzda değerleri Auto bırakma.

@user44 voltajları 1.4'te eşitle. Vddg 1050, vddp 1.05 kalsın. VSOC 1.25, vdd, vddq, vddıo 1.4. iGPU disabled.

Trdrdsc ve twrwrsc 1 ayarlıyorum o zaman.
 
Kaspersky kurarsan bu sorun yok mesela,

Kaspersky'de güncellendi, bazı oyunları oynarken arka planda açık kalırsa, netframe 3.5 hata veriyor, oyun bir anda kendi kendine kapanıyor sistem masaüstüne atıyor, işlemlerden kontrol edildiği zaman gözükmüyor. Windows dosyaları bozuldu sandım. Kasperin bir önceki sürümü offline Custom kurdum, hey key lochal machine kısmından komutla, kasperin güncellemesini engelledim, bu defa Windows takılıyor. Uğraşılıacak işler değil hocam. Windows nasıl bir güncelleme yaptıysa, bu defa ASUS driverhub Chrome ile çalışmıyor, Edge ile çalışıyor, varsayılan taracayıcı ayarları falan işe yaramıyor. Boşuna modlu Windows önermiyoruz.
 

Dosya Ekleri

  • t.webp
    t.webp
    127,5 KB · Görüntüleme: 15
Vddg ccd ve iod 1050, Gear disabled bu şekilde boot etti. 180dk test alayim mi?

Muhtemelen geçer, hata alırsan sıcaklık kaynaklı olur diye düşünüyorum. Memory Cleaner ile bellek temizle, sonrasında RTP'den Auto bas. 1-180 ayarlayıp Start ver. Sensörleri takip edersin HWiNFO'dan. IOD Hotspot ve RAM SPD. Arka plan boş olsun, müdahale etmemeye çalış. Hata almazsan PBO menüsünü atarsan ayarları iletirim. FCLK ile beraber onu VT3 testine alırsın en son. Belki işlemcin 2167 MHz vs. verebiliyordur, belli olmaz.

Zen'den alt kısımdan All basıp ilet bir de, PHY 35-35 eşlemiş olabilir.
 
Muhtemelen geçer, hata alırsan sıcaklık kaynaklı olur diye düşünüyorum. Memory cleaner ile bellek temizle, sonrasında Rtp'den Auto bas. 1-180 ayarlayıp start ver. Sensörleri takip edersin HWiNFO'dan. Iod hotspot ve RAM SPD. Arka plan boş olsun, müdahale etmemeye çalış. Hata almazsan PBO menüsünü atarsan ayarları iletirim. FCLK ile beraber onu VT3 testine alırsın en son. Belki işlemcin 2167 MHz vs. verebiliyordur, belli olmaz.

Zen'den alt kısımdan all basıp ilet bir de, phy 35-35 eşlemiş olabilir.

Bu şekilde.
 

Dosya Ekleri

  • e.webp
    e.webp
    135,9 KB · Görüntüleme: 9
Tabloda NA yazan yerlere bir şey engel oluyor, program o kısımları neden okuyamıyor, ZenTimings kaynaklı sorun olduğunu düşünmüyorum hocam. @Ayhan Dönmez.

TR_by çözer onu, merak etme. Şimdilik böyle takılsın. RAM'den sonra PBO ve FCLK için VT3 testi bakarsınız 9000 saniye. Onu da geçerse TR_by temiz kurulum lazım. Adımlarda hata olmasın TR_by'da, sıkıntı yaşayacağını sanmam. Çok kullanan var.
 
Tr_by çözer onu, merak etme. Şimdilik böyle takılsın. RAM'den sonra PBO ve FCLK için VT3 testi bakarsınız 9000 saniye. Onu da geçerse tr_by temiz kurulum lazım. Adımlarda hata olmasın tr_by'da, sıkıntı yaşayacağını sanmam. Çok kullanan var.

Vanguard ve FACEIT sorunsuz çalışır değil mi?