Arkadaşlar, 11. sınıfım. Asosyalliğim ve çekingenliğim nedeniyle okulu bırakalı 3 hafta oldu ama okuldaki hocalar beni özlemiş, okula geri dönmemi istiyorlar. Ben onları özlemedim. Yarın ev ziyaretine gelecekler. Ne yapmalıyım? Bu arada iyi sosyaller.
Detaylar
Kim cevapladı?Asosyallikten çekingenlikten okul mu bırakılır hocam?
Asosyallikten çekingenlikten okul mu bırakılır hocam?
Okulda sessizim, kimseye konuşamıyorum ve çekiniyorum. Bazı sınıflarla ya da bazı kızlarla samimi değiliz. Bir de arkadaş edinemiyorum o yüzden bıraktım.
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.105
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 890
Bu arada sadece hocalar değil arkadaşlarımda gelecekmış galiba.
Geliyorlar işte. Daha ne bekliyorsun ki?